jussisuss Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Var på kontroll i dag. Har litt over to uker igjen til termin og hode til lillegutt er laaangt fra festet... Han ligger visst fortsatt høyt oppe:( Har hørt at hode ikke alltid fester seg når man er andre gangs fødene??? Noen med erfaring eller?? Har begynnt å miste trua på at han skal komme... E sååå leii og klar no.. Har kynnere flere ganger om dagen og masse stikkinger oppi ..... der dere vet... Hvordan blir fødselen hvis han ikke er nede i bekkenet på forhånd???
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 hos meg var ikke hode festa.hørte heller ikke snakk om at hode lå langt ned i bekkenet da jeg var på kontroll 1 uke før fødsel. jeg fødte 5 dager før termin. 2 siste dagene før termin kjente jeg mye nedpress, ig litt smerte rundt bekken. Om hodet er festet eller ei, har ingen betydning for når fødsel starter
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Hei, da kan jeg trøste litt;) Med nr to, så lo hodet høyt oppe helt til de tok vannet på meg, riene starta hjemme kl 05.15, var på sykehuset i 8 tiden, trur vannet ble tatt i 11 tiden. Da måtte en lege ta vannet på meg, siden hodet sto så høyt oppe..måtte sile det ut slik at han ikke begynnte å turne inni der;) kl 13.15 hadde jeg han på magen:) Dette var 9 dager før termin;)
jussisuss Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Godt å høre at det ikke er noe automatikk i at hode må feste seg... Jenta mi kom akkuratt på termin og hodet hennes festet seg 3 uker før termin...Jeg er livredd for overtid... Hehe skikkelig lei med andre ord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå