Gå til innhold

"Våken-natt"


gullet:)

Anbefalte innlegg

Merkelig...

Igår kveld var vi sammen med ett annet par ute og koset oss med middag og kino. Men under kinoen hold jeg på og dåne...Jeg klarte ikke å sitte stille i stolen og toalettet ropte stadig på meg. Jeg satt der rett og slett med nerver på slutten for at vannet skulle gå,for det presset sånn!

Når vi kom hjem var det sent og legge tid...Jeg kjente mye liv langt nede,(i underlivet) og trodde hele natten at NÅ skjer det noe når bebisn bevegde på seg! Utrolig med tanker og spenning kan vel være grunnen til at jeg låg våken og ikke fikk sove..........

 

Er dette vanlig mot slutten? at "angsten/spenningen" holder oss våken, eller tror dere det er action snart??

Har mens termin 25.okt og Ult termin 6 nov.

 

Hahahah... dette ble vertfall den siste kino turen på en stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er veldig vanlig nå mot slutten. Jeg sliter også mye med søvnen og våkner av alt om jeg slokner litt, tenker på de merkeligste ting. Har hatt myye kynnere i over en uke nå men de tar seg ikke særlig opp og blir sterkere :( jeg skulle ønske han snart var klar inni der for jeg føler meg SPREKKEKLAR om det er 42dager til termin. Har såpass mye angst jeg nå at jeg skal på samtale med føden og ta opp alt jeg bekymrer meg for og tenker på!

 

Er andregangsf. så håper han melder sin ankomst noe før!! Er såå møkklei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tror det er helt normalt at man i tiden rett før fødselen både sover dårligere og våkner oftere. Det har i allefall vært tilfelle for meg i begge mine to tidligere svangerskap....

Min konklusjon er at det er kroppen som innstiller seg til hvordan tilværelsen blir etter fødselen..... Da er det nemmelig slutt på 7 timers sammenhengende nattesøvn!! :)

Nå må vi bare huske å sove og slappe av så mye vi kan, for når den lille kommer er det ikke lengere vi som bestemmer over dagen og natten vår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... ja det har du helt rett i! Tror det blir litt snudd på hode når sjefen kommer og begynner å tilrettefinne seg:)

Jeg slapper også mye av...men kor kjedlig det er! Føler meg også veldig sprekkeklar her! så det hadde vært kjekt med noe action snart:)

Huff.... det må være grusomt med fødselangst..., det hjalp for meg å få omvisning på føden, det gjorde meg mer motivert! hm...men så har jeg ikke fødd før heller da:p (så jeg vet ikke helt hva jeg går til...hehe..)

 

Håper dere får sove litt mer de siste nettene, det hadde ikke vært så værst det..:/ i natt var jeg plaget med kvalme av alle ting...så det holdt meg våken denne natten...skal tro hva som kommer i natt igjen da...ajjjj.hehehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt bekymret for meg selv og mitt søvemønster. Jeg tverrslokner, sover som en stein og sliter med å høre vekkeklokken på morgenen. Kanskje hver andre natt må jeg opp å tisse....

 

Håper morsinstinktet vokner i meg snart og jeg vokner til liv på netterne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...