Isdronningen Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Gikk ut i permisjon 3. okt, og ikke hørt noe fra de enda. Eller kanskje man ikke skal høre noe? Noen som vet?
Elvegris Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har heller ikke fått noe vedtak fra NAV ennå. Men det er visst ikke så uvanlig - min venninne som fødte sitt barn i mars fikk vedtaket sitt om foreldrepenger fra NAV i juni... Hvis arbeidsgiveren din utbetaler lønn direkte til deg, spiller det jo liten rolle. Da får du pengene dine hver måned som vanlig. Hvis du derimot skal få utbetalingene dine fra NAV når du er i permisjon, kan det kanskje være lurt å mase litt på dem for å sikre at du ikke må gå lenge uten penger i det hele tatt.
Oktober-barn Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Min permisjon begynnte 24 september, fikk utbetalt pengene for september for en uke siden. Men jeg fikk brev om at de hadde mottatt og behandlet søknaden min 4 dager før jeg begynnte permisjonen min. Der stod det hva jeg skulle få og på hvilket grunnlag de hadde regnet det ut fra..Men det kan være at det er forskjellig fra kommune til kommune og alt etter hvor mange søknader de skal behandle..
gullet:) Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Jeg søkte om foreldre penger for litt mer enn en uke siden nå..(litt sent ute,siden permisjonen starter for meg 16 okt.) Jeg har nå fått brev fra Nav at saka vill no bli behandla, og at det seinast vill ta en mnd...jeg tror det er spørs hvor mange søknader de har i hvert distrikt. Så da håper jeg de holder ord =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå