little old lady hoo Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg hadde på forhånd tenkt hva jeg skulle ha av vinterklær til mine to store gutter, og dro til byen for å handle. Det var ikke like enkelt som jeg hadde tenkt. Jeg hadde tenkt en type stormberg/reimatec/Bergansdress til begge til de småkalde dagene, og en scooterdress til de skikkelig kalde dagene. Det er dette utstyret de har hatt før, men i år er alt todelt og dvs dobbelt så dyrt. Reimatecdressene koster 2200 pr stk og scooterdressene koster 3000 kr pr stk. 10 000 syns jeg rett og slett var altfor dyrt, og jeg trenger tips. Hva slags vinterutstyr har dere til deres barn og er dere fornøyd eller ikke?
Lene~mor til tre Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Jenta mi har boblejakke og bukse fra lindex og fra skogstad. Skogstad er vel det varmeste og beste av dem to, men synes egentlig settet fra lindex funker like bra.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Har kjøpt 2 delt etter at junior ble 4 år. hadde dress det året men han er av den varme typen, så det er enklere med 2 delt. Nå er vi forhandler av scooter klær så det blir ikke så dyrt til oss. Men på de varmere dagene bruker han klær fra sportsman, eller skogstad. Synes de er like bra som reimatec.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Min gutt på 6,5 år, nekter å gå med dress, det gjorde han forøvrig i fjord også. Så da blir det 2 delt sett på han.... skogstad boblebukse, og skogstad vinterjakke....veldig fornøyd med det, ikke minst fornøyd med prisen....Kunne aldri falt meg inn å kjøpe dresser til over 1000 kr:) Jenta på 8 år, liker 2- delt settene de selger på H&M.... om det blir det i år, vet jeg ikke ennå.....
bambi på isen Skrevet 13. oktober 2009 #6 Skrevet 13. oktober 2009 Har missing link 2 delt sett til eldstemann (8 år), dette holder de fleste dagene. Midterste (snart 6 år) har en exit dress nå, satser på at den holder en stund til. Minste mor har trolldress som hun har arva + at hun har et todelt sett (et canadisk merke) som hun bruker når det blir enda litt kaldere!! De har scoterdresser til virkelig kalde dagar (15-20 minus), men de liker ikke å leke i dem, fordi de er så stive og tunge. Så de blir mest brukt når vi er på scoterturer ;-)
blond Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Vi har alltid vært veldig fornøyd med Reflex heldress, både vår-/høst- og vinterdressene, men i år har jeg kjøpt vinterjakke fra KappAhl til eldstemann og dress til minstemann. Det gjenstår å se hvor bra det er. Har enda ikke kjøpt bukse til eldstemann siden den som passet til KappAhl-jakken ikke var høy i livet og jeg ikke har hatt tid til å kjøpe en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå