Gå til innhold

Sopp under føttene? Hard hud...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så innmari mye, hælene mine sprekker og så vondt å gå på,jeg har den elefanthuden under hælen og tåballen, hvis jeg er flink og filer meg ihjel hver dag, ser det ganske bra ut, smører meg også, men hopper jeg over et par dager, så vil ikke engang sambo ligge inntil meg, for jeg skjærer omtrent opp leggene hans,tuller ikke, det er skikkelig ille, kan det være sopp eller noe? Har alltis spilt foball og har noen hvite negler også, tror det er neglesopp,men kan sånn spre seg under også?

Jeg var hos fotpleier,var bra i 3 dager, så ble det like fælt igjen, noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønnsåpe-bad er godt for føttene og hjelper for hard hud & tørre ben

Skrevet

Provd det mange ganger, men når beina tørker ser det helt forferdelig ut,leste litt om fotsopp på nett istad, der stod det at man vanligvis fikk dette mellom tærne og at det er veldig smittsomt. Jeg har det ikke mellom tærne, og sambo dusjer med meg eller bruker den samme dusjen og han har mjuke gode babyføtter han...

Skrevet

Dette sliter jeg med og!

 

Tror ikke det er sopp.

 

Skal ta grønnsåpebad idag faktisk....det hjelper jo, men så kommer det tilbake igjen.

 

 

Skrevet

HI her, jeg stakk innom apoteket og der var det noe som het hæl revner salve, skulle has på om kvelden da man skulle legge seg, og i løpet av natten skulle det forbedre seg 92 % eller noe sånt, så skal teste ikveld,jeg flerrer jo opp sokkene mine også,hull overalt,ikke akkurat sexy når man er dame og har gammelmanns føtter...gubben sier han aldri har sett maken hehe. huff egentlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...