Gå til innhold

Voksipose el. ullpose??


Go`klump

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi brukte Voksipose til førstemann, og hun var ca 6 mnd da vinteren satte inn. Den fungerte helt fint, men den tok litt stor plass i vognen (vi har simo duovogn som er en stor bagvogn). Jeg fikk låne en ullpose, og jeg har gått til innkjøp av egen pose nå til bruk i vinter på den lille. Den er riktigere i størrelsen føler jeg. Nå vil ikke babyen "forsvinne" i en gedigen voksipose. Jeg kommer til å legge langhåret lammeull i bunnen av vognen og deretter ullposen. Og så blir det ullpledd oppå, og vogntrekket oppå der igjen. Selvsagt alt ettersom det er en kald eller mild vinterdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen anelse her.. skal prøve begge deler.. men tror jeg går for lammeskinnspose i første omgang. Babyen kommer til å bli borte i voksiposen her hvertfall. Går over til voksiposen når det blir skikkerlig kaldt. Termin 28. november.. men tror ikke jeg kommer til å gå så lenge.. men, men.. må bare vente å se. Er førstegangs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har brukt voksipose til mine to første barn. Den er ennå i super tilstand enda den ble kjøpt brukt for 5 år siden!! Har vært veldig fornøyd med den!! Ingen av barna har druknet.....

Nu skal det sies at vi bor i finnmark, så vi trenger en pose som ikke er for åpen oppe...

Har ingen erfaring med ullpose så jeg kan desverre ikke sammenligne!

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...