Gå til innhold

vær så snill og hjelp meg litt her!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh.. min syklus er ikke akkurat på klokkeslettet regelmessig.. Men altså hadde egentlig IKM, mellom får jeg vel si, 8 og 10 oktober..

Jeg trodde jeg hadde EL ca 25. september... hadde ingen el-test så er ikke sikker på om jeg hadde det da for å si det slik.. Jeg var kvalm fra ca en uke etter den 25.. det kan jo være at jeg bare tenker så mye på detta og venter fælt og derfor innbiller meg det... Jeg tok en billigtest da 8 oktober fordi tr ikke var til stede, testet negativt, som forventa egentlig for følte meg ikke gravid bortsett fra at jeg sov mer enn før og var kvalm.. Vel , fra fredag 9 oktober til 11 okt søndag hadde jeg ganske kraftige mensstruasjonsmerter fra og til under dagen, og en kort irritasjonslunte som jeg bruker få når tr dukker opp, og tenkte at nå kommer tr.. Men tr er fortsatt ikke her! Og ingen tegn på at tr skal komme i løpet av dagen eller nærmeste dagene heller for menssmertene er borte igjen...

Føler meg ikke gravid, så tror ikke jeg er det, har ikke testa noe mer heller pga at jeg egentlig forventer at tr skal komme...

noen som opplever det samme eller har opplevd dette?

Hvordan vet dere når dere kan teste med enten el-test eller graviditetstest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det er utrolig kjedelig å gå slik å vente...kjenner til følelsen :) Hvis jeg var deg, ville jeg likesågodt bare testa meg med en gravitest...så får du svaret. Man vet jo aldri - du kan jo likegodt være gravid soma t du ikke er det ;)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar:) tror jeg skal test til fredag eller noe slikt hvis jeg ikke har fått mensen da:) Tr er fortsatt ikke dukket opp..

Vi får bare prøve så får vi tro vi treffer en eller annen el uansett når den er:)

Skrevet

Ta en test, du. Våre ønsker om å bli gravide og hele vår hormonelle kropp gjør av og til mye rare ting og skaper masse forvirring for oss. Testingen er nok det sikreste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...