Indigo 08-10-13 Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg prøver å finne ut av syklusen min igjen etter abort, og lurer på om jeg skal ta høyde for at abortblødningen er som en mens mtp EL. Dvs. om jeg kan forvente meg EL ca. 14 dager etter første blødningsdag? (Lovt å håpe i alle fall, eller må jeg vente i all evigheeeeet nå? Ha en fin dag:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2009 Kanskje greit å nevne at det var en ex.u., og at blødningen kom 3-4 dager etter operasjonen, så er jo ikke snakk om vanlig abortblødning da!
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 heisann jeg fikk el på den vanlige dagen jeg pleide å ha e.l på etter ex.u... telte fra dagen jeg begynte å blø... så hvis du vanligvis har hatt e.l på dag 14, kan du nok forvente deg e.l på dag 14... men legen sa også til meg at det kunne gå 4-8 uker før neste mens... gikk 5 på meg, og det er vanlig syklus her i gården...!
Indigo 08-10-13 Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2009 Hei, takk for svar! Da er det håp i alle fall:) Hvis kroppen min er så grei med meg, så er det EL denne uka! Men ingen tegn enda! Likevel godt å være igang igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå