Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er ikke så "messe-vant" men tror dere det er masse tilbud der? Trenger nytt bilsete til vesla, hadde håpet det var litt tilbud der!
Kliko Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Det er det helt sikkert! =) Tenkte jeg skulle ta med en tur selv =)
Gjest Tale30 Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Det BØR være gde tilbud når man må betale 100 kroner for å gå inn et sted hvor ulike leverandører skal reklamere for sine produkter.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Da satser jeg på at det blir ett nytt sete i helgen! Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå