Gå til innhold

Blodflekk i trusa i går kveld...gravid???? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble vanskelig å få sove etterpå...helt i 100...

Hadde på morran i går menssmerter, men det gav seg å samme gjorde symptomer (forsvant lørdag)...så jeg tenkte: Da blir det ny pp..

Å så skulle jeg opp i natt og tisse, å der var en liten flekk friskt blod i trusa=)

Stikker litt rart i huden nå i dag å litt stikkinger i livmoren...når jeg nyser kjenner jeg krampeaktig greie som virkelig tar tak i livmoren.

Jeg er 10DPO i dag...mensen "ventet" til torsdag eller fredag...

Mye hvit utflod i dag men null blod...ikke mer mensensmerter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikker litt rart i huden nå i dag å litt stikkinger i livmoren...når jeg nyser kjenner jeg krampeaktig greie som virkelig tar tak i livmoren.

Jeg er 10DPO i dag...mensen "ventet" til torsdag eller fredag...

Mye hvit utflod i dag men null blod...ikke mer mensensmerter.

-----------------------------------

Hmmm.... Kan jo prøve meg...

Hvis du har mye hvit/lotionaktig utflod og ikke pleier å ha det til vanlig, så kan det visstnok være et graviditetstegn.

Jeg har opplevd noe av det samme som deg, litt murringer fra 7-9dpo og bittelitt friskt blod de samme dagene. Jeg pleier å spotte før jeg får tr jeg, da, men det er som oftest brunt, så første par dagene tenkte jeg som deg at kanskje det kunne være en "festeblødning" e.l., men har insett at det sannsynligvis er den vanlige spottinga, siden jeg fortsatt spotter nå 11dpo... Jeg har også IKM på torsdag, så blir jo mange dager med spotting, da.... Har vanligvis 3-5dager med spotting, nå ser det ut til å bli 6-7?!! Er i allefall rimelig sikker på at tr kommer hos meg.. Ikke meninga å ta håpet fra deg altså! Har du opplevd å spotte før? Har det kommet noe mer blod nå?

Stikkingene kan jeg ikke hjelpe deg så mye med. Jeg hadde noe ca 5-9dpo?? Husker ikke helt, men det er i allefall over nå. Vi får vente i spenning og leve i håpet! ;-)

Skrevet

Oooops.. Kopierte inn litt av ditt innlegg for å huske hva jeg skulle svare på. Glemte visst å slette det igjen før jeg posta... ;-)

Skrevet

Hei hei og takk for svar.

Jeg har ikke oppled slik utflod før. Jeg kunne holde det mellom alle fingrene (det var MYE) og strekke det 10 cm og frem og tilbake...EL slimet mitt er blankt og jeg testet for sikkerhetsskyld hver dag i tilfelle det skulle vert en EL 02.oktober som ikke kom som den skulle.

Denne utfloden var melkehvit/lotionslim....

Var veldig mange dager med spotting dette her da, Pippi...kan det være syste som har sprukket? Håper det er fordi du er gravid...siden det er anderledes denne gangen...

Jeg har aldri spottet før...mensen kommer PANG for fullt med en gang...menssmerter samme dagen bare timer for full storm. Dette var friskt blod...bare en bitte liten flekk...og ikke mer etterpå...bare melkeslimet og noe stikking eller murring...

Siden vi har IKM samme dagen kan vi kjøre testdag sammen....?

Liker ikke å ikke vite...selv om jeg blir mer og mer overbevist om at jeg er gravid, så sitter tvilen....først og fremst for at jeg ikke skal bli så såret og lei meg om det ikke er d.

Skrevet

Hadde vært morsomt å teste sammen, men nå har jeg ikke så mye håp lenger denne pp... :-(

Men hvis TR ikke har kommet fredag/lørdag kan vi kanskje teste da? ;-)

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg er med på den=)

Jeg prøver tappert å innstille meg på at tr kommer....å ikke tørr jeg å teste...

Skrevet

Hvordan går det med deg Emmalie? Her har TR kommet... :-( Ikke noen stor overraskelse. Da ble det hele 7(!!!) dager med spotting før TR kom denne gangen! Trodde kanskje det var normalt å spotte litt, men det har jo bare blitt verre og verre i løpet av siste året.. Aldri opplevd så mye som 7 dager før.. Vet ikke hva det kan være, jeg.. Skal snart til gyn, får spørre da..

Håper du Emmalie og alle andre her inne har vært litt heldigere enn meg denne måneden!

Skrevet

SÅ DUMT!!! Du får gi kroppen din en skikkelig skyllebøtte! Det er ikke snilt gjort mot deg...

Håper du får noen svar du blir klok på når du skal til gyn. Skal vel ikke være slik.

Jeg har ikke fått mensen nei...samme som de siste 5 dagene....menssmerter om morgenen og så gir det seg til utpå ettermiddagen..

Har ikke tester hjemme, men har bestilt og gjort meg klar for en ny pp...bare innstille meg på at tanta kommer, så blir jeg ikke så lei meg om hun gjør det. Er sikkert rett rundt hjørnet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...