Pappas fultreffer :) Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hun er 3 mnd på onsdag og var forkjølt med feber både fredag og lørdag. Feberen var på sitt høyeste fredagkveld, 38,3. Men igår og idag er hun feberfri, men hun er forsatt litt tett i nesen og litt snufsen. Når er det greit å ta dem ut igjen? Det er strålende høstvær her, med sol og ca 8-9 grader.
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg kan ikke si hva du bør gjøre med ditt barn, men jeg kan si hva jeg ville gjort. Jeg ville tatt en tur ut etter mer enn et døgn uten feber, men passet på to ting. At turen ikke ble for lang og at barnet var varmt hele tiden.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Så lenge hun er godt kledd (men pass på at du ikke overdriver mer enn til vanlig, i forhold til overoppheting), så vil jeg tro hun har godt av frisk luft hun også!
Pappas fultreffer :) Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er litt lei av å være inne selv, og hun sover så mye bedre i vognen sin også. Og det er jo fint vær, hmm, lite dillemma Kanskje en kjapp tur bort på nærbutikken ikke vil skade da
*toppris* Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 frisk luft er toppers:) så ta dere en tur ut og nyt finværet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå