Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jobber du privat/offentlig? Lønn? Betalt lunsj? Andre "goder"?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er helsesekretær, og ja, jeg var på jobb ) Jobber privat. Har dårlig lønn (enda ikke gått opp i år, skal "diskutere det" i morgen). Har betalt lunsj, men så har jeg enda til gode å ha mer enn 10 minutter sammenhengende, så skulle bare mangle... Nada goder, bare syt og klag fra arbeidsgiver..
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 og ja, lønna er 262 i året, med 0-4 års ansinitet
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Ikke si at du har søkt på samme jobb som meg....... Hehe:) Jobber fortiden i offentlig sektor som sekretær ( legesek.) Men jeg jobber kun 50 % natt turnus, ingen goder sådan, men er jo organisert ! Ligger på 150 kr timen. Greit nok, siden jeg får gode natttillegg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg er utdannet som det. Er en bortkastet utdannelse for min del. Skolen ligger 6 mil unna, og 15 nye helsesekretærer er utdannet der hvert år. Er ikke stor etterspørsel rundt her heller. Kanskje 3 blir ansatt i året... Angrer på utdannelsen med tanke på muligheter for jobb.... Ønsker ikke å flytte heller!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Det må da finnes flere av oss her på DIB i dette typiske kvinneyrket....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå