Gå til innhold

UL rundt uke 7+5. Fosterbevegelser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan vi forvente å se??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på tidlig UL med alle mine 3 - vil tro at vil se at hjerte slår, men ingen bevegelser!

Skrevet

Tror ikke du kan se annet enn en lita bønne med en blinkende punkt inni seg (hjertet)

Er det ikke i uke 10 at det går fra å være embryo til foster ?

 

Skrevet

9 uker tror jeg.. Skal på Ul i morgen. Men vet ikke om jeg skal avbestille den? Føler ikke helt at jeg trenger den likevel...

Skrevet

Var på ul når jeg var 7+4 men da var det ikke bevegelse. Kun hjertet som slo. Stas nok det=)

Skrevet

Jeg var på ultralyd når jeg var 8uker akkurat. Å da så vi bare en liten bønne og at det var blodtilførsel der.

Legen mente jeg var bare 6uker på vei da, men det stemte ikke da jeg kom til ordinær ultralyden i uke 19.

Så er veldig forskjell på hva man ser. Kan visst være veldig store variasjoner, siden embryoet vokser veldig i rykk og napp. Så kan visst være stor forskjell bare fra dag til dag.

Lykke til :D

Skrevet

Jeg har hatt tidlig ul uke 8,10,11 og 12. Så ikke bevegelser før i uke 11, da suttet hun på totten sin og sparket vilt! Hvis du føler at du ikke trenger den kan du jo vente litt da, da ser du jo også mer:) Det er en utrolig deilig følelse :)

Skrevet

Var på ul i uke 12 med Iris. Da var det fest i magen ;)

Har fått time på sykehuset den 18. november og er da 12+6. Så lurer rett og slett på om jeg bare skal vente til da!

850 kr er utrolig mye penger for å se et hjerte banke. Noen er så bekymret for at det skal være noe galt at de bare MÅ, men jeg har klart å roet meg litt etter jeg fikk timen på sykehuset.

Så jeg tror jeg ringer og avbestiller...

Skrevet

Var på ul med førstemann 9+0, da var det masse bevegelse, både armer og bein gikk :)

Var nå på ul 7+1, og da så vi bare to små bønner, men kunne se hjertet på begge da :)

Skrevet

Ok =) Takk for svar alle =) Tror jeg avbestiller den timen min...=/ Men de tar jo ikke tlf!=/

Skrevet

Vil du virkelig ikke se om det er liv ?

Helt utenkelig for meg å takke nei til en gylden mulighet for å se om spiren lever...

Har vært på tidlig UL med begge mine og det er så betryggende å se at alt er bra, men vi er jo forskjellige :-)

 

Skrevet

Jo, såklart vil jeg se liv! Men saken er at jeg har bestilt denne timen privat fordi jeg var redd... Må betale 850 kr for den. Også skal jeg jo likevel på UL i uke 12+6.. Har ikke noe med at jeg ikke vil se liv, men når jeg ikke blør eller noe, så er det jo mest sannsynlig ikke noe galt.

Kommer til å avlyse timen i morgen, og heller bestille meg en UL hvis jeg blir bekymret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...