Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hva kan vi forvente å se??=)
barney Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Har vært på tidlig UL med alle mine 3 - vil tro at vil se at hjerte slår, men ingen bevegelser!
-68mamma Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Tror ikke du kan se annet enn en lita bønne med en blinkende punkt inni seg (hjertet) Er det ikke i uke 10 at det går fra å være embryo til foster ?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2009 9 uker tror jeg.. Skal på Ul i morgen. Men vet ikke om jeg skal avbestille den? Føler ikke helt at jeg trenger den likevel...
Brenda med 2 ute Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Var på ul når jeg var 7+4 men da var det ikke bevegelse. Kun hjertet som slo. Stas nok det=)
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg var på ultralyd når jeg var 8uker akkurat. Å da så vi bare en liten bønne og at det var blodtilførsel der. Legen mente jeg var bare 6uker på vei da, men det stemte ikke da jeg kom til ordinær ultralyden i uke 19. Så er veldig forskjell på hva man ser. Kan visst være veldig store variasjoner, siden embryoet vokser veldig i rykk og napp. Så kan visst være stor forskjell bare fra dag til dag. Lykke til
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har hatt tidlig ul uke 8,10,11 og 12. Så ikke bevegelser før i uke 11, da suttet hun på totten sin og sparket vilt! Hvis du føler at du ikke trenger den kan du jo vente litt da, da ser du jo også mer:) Det er en utrolig deilig følelse
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2009 Var på ul i uke 12 med Iris. Da var det fest i magen Har fått time på sykehuset den 18. november og er da 12+6. Så lurer rett og slett på om jeg bare skal vente til da! 850 kr er utrolig mye penger for å se et hjerte banke. Noen er så bekymret for at det skal være noe galt at de bare MÅ, men jeg har klart å roet meg litt etter jeg fikk timen på sykehuset. Så jeg tror jeg ringer og avbestiller...
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Var på ul med førstemann 9+0, da var det masse bevegelse, både armer og bein gikk Var nå på ul 7+1, og da så vi bare to små bønner, men kunne se hjertet på begge da
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2009 Ok =) Takk for svar alle =) Tror jeg avbestiller den timen min...=/ Men de tar jo ikke tlf!=/
-68mamma Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Vil du virkelig ikke se om det er liv ? Helt utenkelig for meg å takke nei til en gylden mulighet for å se om spiren lever... Har vært på tidlig UL med begge mine og det er så betryggende å se at alt er bra, men vi er jo forskjellige :-)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2009 Jo, såklart vil jeg se liv! Men saken er at jeg har bestilt denne timen privat fordi jeg var redd... Må betale 850 kr for den. Også skal jeg jo likevel på UL i uke 12+6.. Har ikke noe med at jeg ikke vil se liv, men når jeg ikke blør eller noe, så er det jo mest sannsynlig ikke noe galt. Kommer til å avlyse timen i morgen, og heller bestille meg en UL hvis jeg blir bekymret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå