ellesant Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Aktiviteten på Krangle er gått drastisk ned, og aktiviteten på Anonym er massiv! Det må jo være fordi man der kan trykke på Anonym-knappen og slippe å stå til ansvar for de ekle svarene man kommer med?? Hvorfor er folk så innmari feige??? Og hvorfor er det ingen som vil krangle om alldeles usaklige ting lengre? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Magehus Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg liker å krangle. Eller, mer når jeg var gravid faktisk. Nå er tulla åtte måneder og jeg har møtt verdens herligste mann. Ikke så mye å være lei over lenger. Beklager ellesant, dette ble jo rent koselig. Jeg provoserer meg ENORMT over folks GRUFULLE skrivefeil her inne da. Særskriving spesielt.
Magehus Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg lar meg provosere av, heter det kanskje..For en grufull skrivefeil:(
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Helt enig!! Hva har tråder som "må le litt" på krangledebbatten å gjøre egentlig??? Begynn å krangl i stedet på de av trådene dere ler av. Hvis ikke så klikk dere heller innpå humørdebatten. Her skal det krangles nemlig!
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 ...begynn å kranglE...
ellesant Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2009 Det var på tide!! Hva er særskriving? Anklager du meg for dette?
Tigerpote Skrevet 13. oktober 2009 #8 Skrevet 13. oktober 2009 Ja, kom igjen da, skal vi sloss eller, hæ?
ellesant Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er klar! Har du sett pedo-beskyldningene inne på anonym? Hadde ALDRI forekommet her! Jeg mener det altså! Folk er feige!!! Ikke dere over her da, siden dere faktisk svarer på ting og tang med nick, men vi krangler jo egentlig ikke...
Tigerpote Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe:) Ja, fy, den tråden var jeg innom, og hoppet raskt ut igjen. Orket ikke å si noe! Klart at det er lettere å være spydig og si hva man lyster som anonym. Da jeg meldte meg inn her skjønte jeg ikke helt greia med at det skulle være så ille å være anonym, siden man er anonym med nick også, på et vis. Men når man har vært her en stund, har det samme nicket, er aktiv, og folk vet hvem du er her inne iallfall, er det klart at man ikke blir så anonym likevel. Og går man mot strømmen eller tramper noen på tærne med nick, er det vel nesten garantert at man får en hetsetråd om selv selv etterhvert. Så jeg tror vi kan konkludere med at anonymforum vil fortsette å være krangle, i praksis.
ellesant Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2009 Tror jeg du har rett i. Lurer på hva moderator synes om disse tingene? Det er jo lite som blir fjernet??
Tigerpote Skrevet 16. oktober 2009 #12 Skrevet 16. oktober 2009 Ja, jeg får inntrykk av at en del andre nettsteder har mye bedre moderering, etter hva jeg har hørt. Selv er jeg ikke aktiv andre nettsteder enn her. Jeg får en følelse av vi lever i et lite anarkistisk samfunn her inne, der alle lager sine egne regler:) Moderator er ofte lite lysten på å slette innlegg og tråder, og de gangene det blir gjort, er det fordi noen har varslet. En del tråder blir heller ikke slettet, selv etter varsling, fordi moderator ikke ser noe galt i tråden, som mange andre ser på som hetsende av enkeltpersoner.
ellesant Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. oktober 2009 Tja, det er jo faktisk lover for slike ting som trakassering og hetsing og personangrep... Men man er vel inne her på eget ansvar?
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 16. oktober 2009 #14 Skrevet 16. oktober 2009 Det er jo så mye bedre å få si akkurat hva man mener og kunne gjemme seg bak en anonymknapp, tenker jeg tanken deres er. Jeg personlig syntes det er en smule feigt og sier litt om personene, men igjen - det anonyme forumet er jo for å kunne være anonym, så blir kanskje feil å klage også. Jeg har hvertfall lite problemer med å si akkurat hva jeg mener uten å gjemme meg bak en knapp som gjør det umulig å vite hvilken bruker som faktisk mener hva.
ellesant Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg bruker ikke anonym-knappen inne på anonym heller jeg. Jeg kan stå for det jeg mener!
vero:o) Skrevet 17. oktober 2009 #16 Skrevet 17. oktober 2009 oja går det ikke å vere anonym lenger...har jeg ikke fått me meg
ღMaritpusenღ Skrevet 25. november 2009 #17 Skrevet 25. november 2009 Jeg er sulten og hormonell og kunne godt tenkt meg å få glefsa litt mens jeg venter på middagen..!! Men ser at her inne har det ikke skjedd noe nytt siden sist, så dette var kjedelig ja. Kom igjen, ypp litt da folkens!?
sprellemor Skrevet 26. november 2009 #18 Skrevet 26. november 2009 Det rare er at det er masse tråder inne på Anonym-forumet som kunne passet helt andre steder. Mange innlegg der som på ingen måte burde medføre at hverken HI eller de som svarer signerer med Anomym. Merkelig. Det er jo helt stille på mange av de andre forumene, men på Anonym-forumet er det full action hele tiden. Merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå