Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg tar en på dagtid og en på kveldstid.. men lurer på hvor lenge man ta de tabletten før det ikke er bra for kroppen?
Gjest ->>- Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Tre måneder anses som langtidsbruk, og man kan da få noen umle bivirkninger i tillegg til de vanlige. Tilvenningsfaren eksisterer før dette, så du skal være rimelig krank og ta tablettene i samråd med lege om du skal ta dem over lengre tid uten å være keen på å bli narkoman light og sånn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 HI her: å, jeg har gått på d i en uke nå.. etter en operasjon. Men har nå snakka me legen om å få en pakke til. så to uker går veldig bra altså? er ikke så gla i å ta smertestillende.. kun ved nødvendige behov. Ofte jeg har hodeverk, men legger meg heller nedpå for å bli kvitt det enn å ta smertestillende. Men disse smertene jeg har nå er voldsomme til tider.
lavendelblomst Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Det jeg har lært i forbindelse med rus så skal man ikke ta sånne typer piller mer enn max 3 uker! Man kan bli fort avhengig.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Mener du 3 uker sammenhengende (hver dag) eller 3 uker litt til og fra hvor det går noen dager mellom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå