Gå til innhold

Noen som har tatt så tidlig ul som uke 5+0 / 5+1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir fulgt tett opp denne gangen, og fikk en ul allerede nå.

Så kunn fostersekken, ikke noe plommesekk eller fosteranlegg.

Hadde tidlig ul forrige sbangerskap også. Tror det var på ca samme tid, Mener å huske at man da kunne se antydnig til plomesekk.

Er det fler her som bare har sett forstersekken i uke 5 + 0.

Legen mente det var normalt, men klarer ikke helt å slå meg til ro med dette jeg da. Rett for BO.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ul da jeg var 5+4. Såg ingenting vi heller, kun fostersekk! Tror det er vanlig.. håper da det:)

Skrevet

Jeg hadde ul i uke 5+0 og så bare fortykkede slimhinner. Var på ul igjen i uke 5+4 og så da en liten svart prikk, men de var usikkre på om det var en graviditet. Fikk ny time 6+3 og så tydelig at det var noe der, men så ikke noe hjerte. Så mulig jeg er litt kortere på vei en anntatt.

Er sikker på om du hadde kommet tilbake på ul om noen dager så hadde du fått sett at det var noe der. Er ikke uvanlig å ikke se noe så tidlig. Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :o) Nå ble jeg litt mer beroliget.

Masse lykke til til dere begge. Klem

Skrevet

dytter denne litt jeg

Skrevet

Gratulerer!!! :))

Ikke uvanlig å ikke se noe så tidlig, det har jeg opplevd før. Alt kommer an på når egget har festet seg og om de har gått i en såkalt "dvale" før det fortsetter utviklingen :)

Skrevet

hei!

Jeg var også på UL i uke 5, så da kun fostersekk. var tilbake i uke 6 + 3, så da ett lite hjerte som slo. Var tilbake i dag, 8+1, og fikk da høre fosterlyd.

Dette går helt sikkert bra! men forstår at du er bekymret fro BO.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :o) Ble litt beroliget nå- Er nok veldig redd og surrete, men er kanskje ikke så rart. Dette er mitt 5. svangerskap og har fremdeles ingen barn hjemme.

Godt å høre at andre også bare har sett fostersekken i uke 5. Takk for hjelpen ( for det er det det er )

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...