Gå til innhold

Hva er dette?? Gravid i uke 27+5!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen fooorferdelige menssmerter nå, og i hele går kveld var det som om jeg satt med på en kniv (innvendig), og kunne så vidt puste, for "da stakk kniven meg".. Jeg vil høre med dere før jeg ringer noen lege så jeg ikke får "hahah, det er helt normalt" opp i ansiktet :-s

Jeg er forresten andregangs, og var ikke sånn her rier, eller starten av en fødsel var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring lege eller føden med en gang!

Bedre å ringe en gang for mye .

Kjenner du babyen sparke?

Skrevet

Nei. kjenner ingen spark nå. Gjorde i 5-6 tiden til morningen!

hi

Skrevet

Ring lege eller føden!

Skrevet

Jeg kjenner spark nå! har også ringt til legen, men fått time imorgen??

Mensen smertene har gitt seg, men kjenner jeg fortsatt har mensen murringer, så om jeg får mensensmerter igjen, er det å ringe til føden. Kan ikke vente med å lure sånn til i morgen!! :-S

Skrevet

eg syns du skal ringe føden å forklare saken der, rekner med du får time ganske snart da og ikke i morgen. og det er nok ikke normalt.

Skrevet

hvor stikker det? Vedvarer det eller kommer det i tak? Jeg skulle akkurat til å skrive et lignende innlegg. Har fryktelige "knivstikk" i livmorhalsen og det kjennes ut som om babyen holder på å sparke hull på hinna, at det åpner seg el,l. (fri tolkning her). Hos meg kommer det innimellom (altså varer ikke lenge) Jordmor fortalte meg at det var vanlig å få vonde kynnere ved 2.gangs svangerskap, jeg hadde ikke kynnere sist og har lurt på om det er dette som er "vonde kynnere"?

Kan det evt være symptomer fra bekkenet ditt? Har hørt noen beskrive bekkenløsningssmerter på den måten.

Håper det gir seg og viser seg å være helt normalt!

Lykke til på kontroll imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...