Gå til innhold

Ang å tisse seg ut om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 1 år er gjennomvåt (av urin) hver morgen. Han ligger alltid oppå dyna, så resultatet er jo at han blir kald og snørrete pga den våte pysjen.

Jeg har prøvd Libero Up & go, og vanlig Pampers i forskjellige størrelser.

Vurderer å kjøpe ullpysj, så han ikke skal bli så kald, men da må jeg jo vaske den hver dag.

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vel kjøpt et par ullpysjer og heller vasket hver dag, så slipper han i alle fall å være kald. Alternativet er jo en sovepose. Ullstrømpebukse og ullbody kan jo også fint brukes. Har du hatt en truse utenpå?

Skrevet

Samme problemet hadde jeg også med libero up & go...men så begynte jeg med de vanlige libero-bleiene og han er helt tørr. Up & go tetter mye dårligere på sidene så han var bestandig bløt på siden...Verdt et forsøk!!

Skrevet

Blir nok ull ja. Men truse skal jeg prøve, kanskje det kan hjelpe litt.

Skrevet

Up&go fungerer ikke om natta her. Vi har ikke prøvd noen pampersbleier, men vanlig libero tapebleier fungerer veldig bra hvis vi bruker stor nok størrelse. Vi må ofte skifte størrelse på natta tidligere enn vi skifter størrelse på dagen.

Jeg ville heller prøvd flere typer bleier i flere størrelser enn å bare godta at han blir våt på natta, men en ullpysj til du finner riktige bleier er nok ikke så dumt hvis han tåler ull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...