Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Besteveninna mi stakkars, hun og mannen har vært gift i 15 år. I går ringte hun og ba meg komme til henne for det var viktig. Jeg fikk barnevakt og kjørte til henne. Når jeg kom bort satt hun gråtende og var helt i fra seg. De skulle skilles, de har 4 barn sammen. Grunnen til at de skulle skilles er fordi han har vært utro med søstera hennes. Værste av alt er at de skal ha barn også nå. De hadde holdt på i over 1 år bak hennes rygg, hun er 9 år yngre enn kona hans. Jeg blir så sint, hvorfor gjør menn slike ting ? Syns så synd på veninna mi, nå har han ødelagt for hele familien der. Vil jo være ondt blod for alltid der nå. Han påstod selvsagt at det var søstera hennes som hadde trengt seg på han og nærmest utnyttet han i fylla noen ganger. Og så hadde han startet å få følelser for henne. Så på Lørdag fant ei annen veninne av meg ut at mannen hennes hadde vært utro mot henne i noen måneder med mange ulike damer. Hun ville utrolig nok prøve å gå til rådgivning og se om de kan ordne opp i dette. De har 2 barn sammen og har vært samboere i 6 år. Hvorfor er det så mye utroskap nå? Er nesten som jeg er redd for min mann. At han også skal finne på noe slikt... Har de ikke samvittighet?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 ...menn er enkle,så enkelt er det.. Jeg sier ikke at ikke damer gjør det samme,men menn er så forbanna lettlurte og damer så utrolig respektløse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå