Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Mannen min opplevde det i dag da han leverte dattern vår på bhg. En av de små hadde lugget et annet barn. Da tok bhgansatte dette barnet til seg og lugget han for å vise hvor vondt den andre fikk! Synes du det er ok? Er det noen som jobber i bhg her som kan si om dette er vanlig oppdragelsesmetode i norske barnehager! Jeg ble sint! Vil ikke at jenta mi skal oppleve dette! Overdriver jeg? Forslag til hva vi kan gjöre?
Gjest sug lut Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Selvsagt ikke ok. Gjøre? Ta det opp, selvsagt. Eller ventet du svar av typen "lugg henne"?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Kanskje dere skal varsle styrern i barnehagen?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Det har jeg også opplevd. Den samme ansatte som lugget jenta mi, fikk sparken på dagen fordi hun ble sett når hun filleristet en gutt som hadde vekket en baby. Si ifra til styrer med en gang.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Det SKAL ikke skje, DESSVERRE skjer det skjer det endel tydeligvis. I den barnehagen jeg jobbet i, var det ei som slo en gutt på 5 fordi hun skulle vise han hvor vondt det gjorde. Det skjedde like før jeg begynte å jobbe der, men husker hun fortalte det til meg, akkurat som det var helt greit.Da hadde jeg jobbet bare noen uker så jeg turte faktisk ikke å si noe, det angrer jeg på. Men det ble jo tatt opp før min tid da... men sånne folk har ingenting i en barnehage å gjøre, så ta det opp! neste gang kan det være din unge hun lugger for at hun skal vise hvor vondt det gjør. Helt forferdelig spør du meg! Lykke til!!! Det må komme fram!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Hæ?? Hvis en ansatt i bhg til datteren min hadde lugget en annen unge, hadde jeg sagt klart og tidelig ifra til denne ansatte! Så hvis en unge slår en annen med en stor pinne, så slår hun også med pinnen da???? Jeg hadde blitt sinna!
Gjest Antarctica Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Da lærer man barna at den sterkeste har rett, selv om han gjør noe som er galt. Har riktignok bitt en av mine unger da jeg var lei av å bli bitt sjøl. Men det er ikke en "metode" syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Herregud NEI, selvfølgelig er det ikke greit! Ta det opp med ledelsen selvfølgelig. Jeg jobber ikke i bhg men tror neppe dette er noe de vanligvis gjør i barnehager.. Er det greit at de voksne mishandler barna der? for det er det det er.
Gjest losen Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Nei, det er ikke greit. Si fra ti lstyrer, og gi også klar beskjed om at du ikke tolererer at det blir gjort med ditt barn.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 NEI. Jeg hadde gått rett til styrer og sagt hva jeg så ,og gjort det helt klart at jeg hadde anmeldt både bhg og den ansatte om det hadde skjedd med mitt barn . Jeg hadde også sagt i fra til foreldrene til det barnet som ble lugget om ikke styrer hadde sagt det .
Gjest sug lut Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Fnis. Og invitere FHM og andre lad's mags til å ta bilde av catfighten. Antrekksbestemmelsene tilsier i så fall at hotpants og wet t-shirt er obligatorisk.
Bare™ Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 NEI! Man legger ikke hånd på barn i norske barnehager.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #14 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg jobber ikke i barnehage, men kan si at det der ikke er normalt, og det skal ikke skje! Det er ikke ok, det eneste denne dama gjorde var å vise at det er greit å lugge. Jeg hadde tatt dette opp med leder, evt kommunen! Ville ikke latt dette ligge.
Miss Misantrop Skrevet 12. oktober 2009 #15 Skrevet 12. oktober 2009 Selvfølgelig er det IKKE ok. Hadde kommet til å brølt til henne der og da.. men siden du ikke så det er det sikkert lite du kan gjøre noe med. Blir liksom litt feil å ringe styreren og si at din mann sa at han så at en dame lugget en jente. Kanskje mannen din kan ringe?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #16 Skrevet 12. oktober 2009 Nei, det er heller ikke ok å lugge egne barn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #17 Skrevet 12. oktober 2009 Nei det er overhodet ikke akseptert, og jeg ville tatt d opp med styrer pronto!! Vi gjør ikke det i norske barnehager Hilsen styrer i barnehage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå