CMH Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Altså, en på jobben kommenterte når jeg starta å jobbe for et par uker siden at det var så uvant å se meg "ugravid". Greit nok det. Så spurte han hvor mye jeg gikk opp under svangerskapet, og hvor mye jeg veide nå i forhold til før? Lurte på om han kanskje insinuerte at jeg ser større ut nå enn før jeg ble gravid?! Gikk å tenkte på dette hele resten av dagen, hehe. Jeg synes ihvertfall det er utrolig frekt å spørre folk som du kun har jobbrelaterte forhold til å spørre hvor mye de veier eller kvinner generelt om hvor mye de veier.. Min mening ihvertfall, men er kanskje bare jeg som er litt overfølsom?
ZamZam Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Ja, det er frekt å spørre om vekt!!' Hvor mye du har gått opp i svangerskapet er ok, men ikke hvor mye du har tatt av.. Kanskje noen nære han er gravide og han lurer på hva som kommer til å skje etter svangerskapet??
Mille** Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Man spør ikke om en kvinnes (eller manns) vekt, det er uhøflig!
thea - M har gull i gulping Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Hehe skjønner du reagerer, men det kan hende at han prøvde å få fram en samtale da:) Jeg husker kjæresten til en venninne spurte meg om lignende da jeg var gravid. Har du gått opp mye? Har puppene dine melk? hehe osv.. Men han prøvde faktisk bare å være hyggelig.. merkelig nok! Det kan jo være kollegaen din synes at du så flott ut feks:)
erteposen + 4 Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Det er uhøflig, om en ikke forklarer hvorfor en spør t.d at dama mi er bekymret for vektøkning osv.
CMH Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2009 Ja, var det jeg og mente. Han har forresten ikke dame. Og jeg tror den mannen egentlig mangler sosiale antenner, han prøver ofte å være morsom uten særlig hell. Her om dagen sa han; " Be a flirt, lift up ypur shirt" Også så jeg bare dumt på han, og han gjentok seg. Prøvde nok å være morsom ja Hehe. Jaja. Det var sikkert ikke vondt ment. Jeg veier forøvrig 5 kg mindre nå enn før..
erteposen + 4 Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 En del mangler virkelig antenner:) Jeg var slank da jeg starte på jobb i 50% stilling etter 6 mnd. med andremann, og da var jeg fritt vilt. Det var jo fordi jeg var tynnere enn før og siden det var såpass kort tid siden, men det var jo litt kjipt for meg at jeg fikk ros og andre rundt meg slet med svangerskapskiloene. Jeg slet med de første gangen, og andre gangen hadde jeg fått ulcerøs kolitt og raste ned i vekt mot min vilje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå