Ranni Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 La ikke på meg masse under graviditeten (snaut 9 kg) og etterpå har jeg tatt av det dobbelte.... Klager egentlig ikke så veldig, hadde litt å gå på, men jeg har jo ikke hverken rumpe eller lår lenger... Mange som sier til meg at det er jo fantastisk, men jeg liker ikke den flate kjærringræven jeg har fått, jeg. Liker å ha litt former, for å si det sånn. Vil jeg få tilbake rumpa mi når jeg slutter å amme???
ZamZam Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Det var din rompe og lår jeg lånte ja!!!!! TA DEM TILBAKE NÅ!!!! Jeg pleier alltid å ta av meg voldsomt etter svangerskapet og det tar nesten to år før jeg har kommet opp i trivselsvekten igjen med former rompe og lår.. Du kan jo trene på deg ei skikkelig sprettrompe mens du venter..
Hikken Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg veier omtrent det samme nå som jeg gjorde før jeg ble gravid, tre-fire kilo minde kanskje, men det første jeg la merke til da jeg jeg hadde født (dagen etter) var at rompa mi vra borte! Skulle gjerne hatt den igjen :-/
♥tre små hjerter♥ Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Det samme lurer jeg på, rompa mi har blitt helt flat, hehe, ikke særlig mye spor av sprett rompe på denne kroppen, hehe....vet ikke om det er en tyspisk greie etter fødsel og svangerskap jeg...jeg mister en del hår om dagen også....uff, føler det nesten som forfall, hvis noen har noen råd tar jeg gjerne imot med TAKK:)
Hikken Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg også. Nå er frøkna 15 mnd, og jeg har fortsatt ikke rompe og håret detter stadig av i store mngder. Hurra )
Espoir Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Den kommer tilbake, men da må du trene! Begynn å gå turer i motbakke. Min sprettrumpe, som var noe av det beste ved meg (utseendemessig, altså, hehe), ble også helt flat under svangerskapet. Det tar tid å få den tilbake, men det er ikke umulig. Fatt mot! Håret kommer også tilbake, forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå