Gå til innhold

hvor mange dager igjen? 12.10.09

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fortsetter den evige nedtellingen=)

15 laaange dager til min termin..

hvor mange har dere igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager til termin, super spent :D

Skrevet

I dag er jeg forøvrig 9 dager etter termin. Jeg skal føde på Tønsberg sykehus, helst i dag men iallfall denne uken!

I går, kl 22 gikk slimproppen. Det lukter litt fostervann av bindet, så det lekker nok litt ut nå og da. Riene lar vente på seg!

Sendte sms til min jm i dag tidlig, hun mente at riene ville komme snart.

Nå har jeg fått gjort siste innspurt av ting og tang, bl.a. pakket siste rest av baggene våre.

Datteren vår ble sendt med ansatt i barnehagen(til barnehagen), greit å slippe å sitte å kjøre med rier(min mann begynner tidlig på jobb) om de plutselig skulle dukke opp på kjøreturen.

Nå skal jeg hvile ut!

Dette blir spennende!

Skrevet

27 dager.. det går da nedover ihvertfall, og om ikke mange dager er jeg fødeklar :)

Skrevet

16 dager igjen!! Men nå er jeg lei, så hååååper han vil komme litt før :)

Skrevet

2 dager igjen i dag....og begynner og bli veldig utålmodig! :) Gått med 1 cm åpning og helt modent i 2 uker nå, så håper virkelig ting skjer snart!

Lykke til alle sammen når deres tid er kommet!

Skrevet

30, og lurer på hva jeg skal ta meg til meg de siste ukene...

Skrevet

82!

akkurat over i 3 trim. Men er ikke utålmodig og behøver hver en dag som er igjen av svangerskapet. Stort oppussingsprosjekt av hus på gang.

Skrevet

21 dager igjen, og har bestilt fødsel til helga :o)

Skrevet

10 dager over menstermin og 6 dager over ultermin....:( skjer jo INGENTING!!!!!har veldig nedpress...det er det eneste...menmen...jeg får bare være tålmodig da:)

Skrevet

Jeg har 22 laaaange dager igjen..

Gleder meg veldig til å bli ferdig, og møte jenta mi:)

Skrevet

En fattig trøst til alle dere som nærmer dere termin eller har gått over, jeg har akkurat kommet inn her og har hele 83 dager igjen, hehe :))

Skrevet

45 dager igjen, men tida går fort med aktiv 2 åring hjemme og fremdeles i 100% jobb.

Skrevet

termin i dag:D å slimproppen gikk i dagtili:) venter spent

Skrevet

26 lange dager igjen... Men det blir jo en dag mindre i morgen:-)

Skrevet

16 dager igjen, men jordmor måtte presisere i dag at medberegnet 14 dager over termin FØR man ansees som på overtid har jeg 4 uker igjen totalt før ungen kan bestemme seg for å komme ut! BLÆÆÆ er lei nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...