ZamZam Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Har to barn i samme barnehage.. Minste har akkurat begynt og vi har jobbet hardt for at han skal ville gå og at han skal ha lyst til å leke med de andre osv.. Nå er minstemann syk, men eldstemann er i barnhageform.. Så da måtte vi alle følge eldstemann i barnehagen.. Selvfølgelig har vi lyktes med minstemann som sto å hylgrein for at han ikke skulle ha med sekken sin herifra, skrek hele veien til barnehagen, leverte eldstemann og stakk bort i minsten sin avdelig for å si at han var syk og ikke kom. Da måtte jeg formlig hale minstemann ut av barnehagen. Han er blodig fornærmet på meg for at jeg ikke lot han gå i barnehagen, men han er jo syk, men 39, 5 i feber er tydligvis ikke noe hinder for han... Skal til legen senere i dag så får vi se om han ikke snart kan gå i barnehagen igjen, men da vil han vil ikke være der...
De tre gull Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Det positive er jo at det er helt klart at han trives i barnehagen...Uten tvil.
ZamZam Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 ja, det er jo godt å vite at han vil være der... Er veldig spent på hva som skjer etter dette... Er vi tilbake til hyllingen eller er det bare enda bedre å være i bhagen siden han ble "nektet av monstermamma"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå