Cruella De Vil Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Hei, postet denne på "Dåp/navnefest"-forumet, men der er det så stille, så poster her også - her får jeg jo alltid så mange gode svar. Postingen: Hei, er det noen som har hatt/vært på navnefest og sett hva slags klær barna har? Vi har en dåpskjole som har vært brukt av mange i familen, og vurderer å bruke denne, men vet ikke om det blir dumt på en gutt? Da slipper vi jo å kjøpe inn nye penklær kun til denne anledningen også, han vokser så fort at han ikke ville kunnet brukt dem til særlig mer enn det...
rima Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Det kan dere vel... Personlig tror jeg at jeg hadde syntes det var litt rart. Dåpskjolen er jo liksom noe spesielt og jeg forbinder det med dåp i kirka. Kan du ikke kjøpe en stilig dress eller noe? Du finner rimelige på både H&M og Sparkjøp. Eller festdrakt/bunad? Her hadde lillebror dåpskjolen på i kirka og da vi kom hjem fikk han på bunad - samme som storesøster har og de var så stilige sammen! Dåpskjolen hadde vi ikke på hjemme i det hele tatt (annet enn dagen derpå da vi tok bilder til takkekortene).
smilogværglad:) Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg synes kanskje at det passer seg bedre med noe annet enn en tradisjonell dåpskjole. Jeg har ikke sett noen som har brukt det på navnefest hvertfall. Uansett vil han jo ikke bruke kjolen hele dagen, så upraktisk som den er, så et skifte må man jo ha likevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå