Poteto Skrevet 12. oktober 2009 #1 Skrevet 12. oktober 2009 Blir det en travel uke? Eg skal begynne "eit nytt og bedre liv" denne uka! off off, håper eg klarer en hel uke nå da, er så svak! men bare må få gjort noe med denne vekta/formen min! Vi begynnte roligt, oppe kl 6 med slakke jenta, så nå koser vi oss heime med barnetv og frukost skal å handle uke-handel litt senere i dag. men ellers i uka er det vell jobb å hjem å rydde etterpå ha en god dag og en enda bedre uke!
little old lady hoo Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har to skolebarn og er hjemme i permisjon med baby. Dagene våre er rimelig fulle. I tillegg til det vanlige arbeidet i hjemmet og med ungene så skal jeg på jobb i morgen (ha med baby), bare for en stund, da. Babyen skal vaksineres, jeg har to møter og en middag på ettermiddagstid. Som deg, så skulle jeg gjerne trent litt denne uka også. Gurde kanskje gjort det akkurat nå....
Lene~mor til tre Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Blir en del handling her denne uka, ungene trenger vintersko og stilongser + andre ting. Ellers blir det samme vanlige som vi ellers gjør hver uke.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Passelig travel uke blir det jo ja.. Med bursdags feiring, jobb en kveld skal jeg på jobb.. Og de vanlige aktivteter på kvelder ang barna, hus, rydding, vasking. evig runddans.. Skal forresten både til frisør og doktor denne uka. Og kiropraktor og tannlege neste uke. Gruer meg mest til tannlege besøket.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 En litt mindre travel uke, denne uka. Siden det er høstferie her torsdag og freda Mandag starter med jobb, også er det barneidrett på kvelden. Tirsdag er det også jobb, med break dans på minste kl 16 og håndball på jenta kl 18. Også er det foreldremøte kl 18.15 Onsdag, først jobb: step kl 17, danseaerobic kl 18, street dans på jenta kl 18, og fotballtrening på meg kl 20:)) Torsdag skla jeg også på jobb, men da skjer det ikke noe på kvelden:) Fredag: FRI!!! ingenting skjer, bortsett fra corebar trening på meg kl 17:)) Så det blir nok litt rydding og vasking denne dagen da...)
Poteto Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2009 H@ppy: så sporty du er då!! *misunnelig*
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 hehe... detter er ikke bare mitt programm, men også det jeg skal kjøre barna på.....
Poteto Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2009 hehe, ja eg såg det men da skreiv du vell hvem som skulle hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå