Gå til innhold

Hvordan kjennes deres orgasmer ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de sterke eller svake og hvordan kjennes de i kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff jeg har bare hatt orgasme 3 ganger.. og det er 5 år siden sist. har hatt et 4 år langt forhold etter det men fikk aldri orgasme med han..

klarer umulig å forklare hvordan mine orgasmer kjentes ut. men da jeg endelig fikk oppleve det, var jeg ikke i tvil om hva det var. og jeg følte jeg var avhengig med en gang. sånn at jeg klarte ikke vente til neste gang det skulle skje!

syns litt synd på meg selv nå:( vil ha meeeeer!

skulle ønske jeg hadde klart å få det til selv!!!!

Skrevet

får orgasmer ganske lett. begynner som en varm følelse akkurat ved klitoris også spenner hele kroppen seg og det føles som om jeg blir helt varm og det "kiler" overalt nedentil. også blir helekroppen helt avspent, helt slapp. føler meg nesten litt fjern etterpå. hehe.. kan få flere etter hverandre.

Skrevet

Ehm ikke orgasme på fem år?:o Ikke at det angår meg, men får du ikke orgasme om du hjelper til selv engang, eller dere bruker litt leketøy samtidig? Synes det er trist at mange har det slik:S

For å svare til HI, det varierer, noen ganger svake og noen ganger sterke alt ettersom type stimulering, humør og hvilket "område" orgasmen kommer fra, og såklart ettersom hvor mange orgasmer jeg får iløpet av sexen:)

Skrevet

nn 00.51 her..

nei vi prøvde ganske mye sammen, følte jeg var ganske nær noen ganger men fikk det aldri til.. jeg er ikke sjenert i senga for å si det sånn. jeg er med på alt og prøver alt. men det gikk aøtså ikke... og så klarer jeg dessverre ikke å onanere heller. har prøvd, men det går bare ikke..

jeg var jo sikker på at når jeg først fikk det en gang, så kom det til å fortsette. men der tok jeg feil. det ble med de 3 orgasmene..

Skrevet

Har aldri hatt orgasme jeg. Med min nåværende kjæreste så har jeg vært nærme veldig mange ganger på kort tid, så føler liksom at ting skal skje nå, men det gjør ikke det. Jeg er veldig frigjort, og jeg greier å ta på meg selv, men noen orgasme får jeg ikke. Skulle gjerne ha visst hva som må til, om jeg trenger stimuli på 5 områder eller mer på kroppen min. Merker jo best etter stimuli på klitoris.

Det nærmeste jeg har kommet er krampe i foten :P

Skrevet

Jeg er heldig og har et flott sexliv med mannen min. Jeg får orgasme hver gang vi har samleie. Orgasmene som gravid skiller seg veldig fra de andre. De er så intense at jeg kan bli liggende å skjelve og hive etter pusten i flere minutter etterpå.

Orgasmene mine er forskjellige. Noen er små. Som et nys som kiler noe veldig. Eller som sterke kramper som gir en vanvittig deilig støt i underlivet.

Orgasmen sitter i hjernen. Du må slappe av, kose deg, nyte og være tilstede for å kunne oppnå den.

Skrevet

Vanskelig å forklare. men syns veldig synd på de som ikke får!! har hendt bare ett par ganger at jeg ikke har fått det med den partneren jeg har nå. og da har det vært fordi jeg har vært sliten el..

Skrevet

Å jeg lo så godt av det med krampe i foten! Jeg er gravid i uke 27, og er stadig vekk på randen av krampe i låret når vi har sex! :D Men jeg tror du skal satse på munn-sex av partneren din, det er i allefall slik jeg kommer lettest utenom når jeg gjør det selv... Kanskje du trenger mer forspill? Kan jo se på en film eller noe? :)

Skrevet

Vil bare anbefale en stilling til dere som sliter med å komme:

La mannen løfte deg opp, ansikt mot ansikt, han holder hver sin arm under hvert ditt ben, og du holder deg fast rundt nakken hans, så hjelper han deg med å ri han i stående stilling, denne stillingen gjør at han både kommer dypt inn i deg og du får stimulert klitoris, du kan justere høyden på hvor du vil bli stimulert ved å senke deg litt bakover, forover, eller ja hvor du vil hen,

Denne stillingen slår aldri feil altså, får både 1 og 2 orgasmer på rappen her..

Han kan godt lene seg inntil en vegg eller noe hvis det er tungt for han..

Good luck=)

Skrevet

Jøss jeg har det akkurat som deg ;) Får også hver gang, og nå som jeg er gravid så er dem myyye sterkere. Igår måtte jeg legge meg ned på senga trodde jeg skulle besvime etter akten.. :P

Men jeg får veldig vondt i bekkenet, siden livmora knytter seg sammen ved orgasme. Er bare 14 uker på vei da..

og til HI: som flere sier du er bare nødt å slappe av, og selvsagt jobbe opp orgasmen selv om, stram bekkenmusklene under samleie, og kos deg :)

tenk på hva du gjorde, eller hva som ble gjort de gangene du fikk orgasme, du får det nok igjen :)

Skrevet

altså samme som 11:02 var den til :) visste ikke at den ble å havne så langt ned.

Skrevet

Tror orgasme er en litt individuell opplevelse.

Jeg får to typer orgasme, en ved stimuli av klitoris, den gir en slags deilig varm og kilende følelse og varme som sprer seg fra underlivet og gjennom kroppen i deilige bølger, blir litt lett i hodet, men ikke i nærheten av svimmel eller bevistløshet. Denne type orgasme får jeg ofte, hver gang, og ofte flere ganger på rad ved stimuli også. Klitoris orgasmer er forholdvis langvarie også.

Den andre typen er mye mer voldsom, men mye kortere, tror den er temmerlig lik menns orgasme, fører til kraftige sammentrekkninger i skjeden også, som han kjenner meget godt, og jeg ejakjulerer. Ender ofte med at jeg er borte noen øyeblikk også. De kaller det g-punkt orgasme. Den føles ut som en slags befrielse, deilig lettelse blandet med intens lyst. Har kun opplevd denne orgasme-formen med mannen min, så har tenkt å beholde ham. Ikke hvert samleie det skjer, men kansje hvert tredje eller fjerde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...