Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 og har hatt en merkelig følelse i underlivet/sjeden/anushullet(sorry ekkelt jeg vet)men må bare høre med noen ..Er liksom ett press ikke vledig mye eller vondt ,bare litt slitsom og ubehaglig og føler for å gå på do å basje hele tiden..akkuratt som jeg har ikke har vært på do på lenge og må virkelig bæsjefølelse,men når jeg går på do er det ingenting..Er det hode som fester seg/kommet ned i bekkenet tro??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Det kan sikkert stemme det - hadde det på samme måten.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 kanskje? jeg merket aldri noe når hodet la seg ned i bekkenet. det var festet lenge før jeg var høygravid.. men jeg følte et press som var ganske ubehagelig. ikke som om jeg måtte på do. men nedpress i sjeden liksom.. men alle opplever sikkert dette forskjellig.. jeg kjente aldri den pressetrangen da jeg skulle føde heller... de sierat du føler du må på do. men ikke jeg. så jeg fikk ikke ut ungen på grunn av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå