Gå til innhold

Bf er litt merklig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og bf er ikke og har ikke vert sammen, men han passer veldi på hva jeg gjør og ikke gjør samtidig som han ikke vil være med meg. Jeg har vert forelska i denne mannen lenge, og han vet det. Han driver å kjefter om jeg bruker kondom hvis jeg har meg med andre, og når jeg var ute med en annen mann som han vet hvem er så var han dritt sur på både meg og han andre mannen etterpå. Før jeg skulle på ul sendte jeg mld til bf og spurte han om han ville være med, men det ville han ikke. Han spørte heller ikke om hvordan barnet hadde det etterpå.

Han hører mye på rykter, jeg har ikke vert i seng med noen etter jeg ble gravid. Noe jeg har sa til han, men da vridde han det helt om og sa det var han ikke interessert i å høre noe om hvis jeg haddde ligget med noen.

Hva vil han frem til ?? Jeg er litt forvirra, er han interessert tilbake men vil ikke vise det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontrollbehov. Han vil eie deg, styre deg, men samtidig skal han ha sin frihet.

Ikke verre enn det.

Skrevet

Hvorfor skulle en mann som ¨ikke¨ er interessert i meg gidde bry seg om hva jeg holder på med i mitt privatliv? Det er det jeg tenker, da jeg har spurt han om vi skal finne på ting bli bedre kjent og se hva som skjer så vil han ikke fordi han er redd han skal få følelser som han sier.

Skrevet

Han høres ut som en skikkelig tulling. Ville aldri innledet et forhold til en slik fyr

Skrevet

Mulig du er forvirra, HI, men det er jammen jeg også.

Hvordan vet han at (når) du har deg med andre, og om du bruker kondom eller ikke?

Etterpå sier du at du ikke har vært i seng med noen?

Forvirra jeg også.

Skrevet

Ser det er skrevet litt forvirrende.. Det var ei som satt ut rykte om at jeg hadde vert i seng med han jeg data. Men bf istede for å spør om dette var fakta eller ei gikk han rett til angrep på meg.

HI

Skrevet

Han høres umoden og ganske dust ut. Kanskje han er litt interessert i deg da, men helt ærlig ville jeg ikke brydd meg, for det høres ikke ut som det er mye framtid i han. Høres ut som en typisk gutt man bør la vær og falle for (og som dessverre alt for mange gjør likevel, fordi de tror de skal "omvende" han eller noe.) Ligg unna!

Skrevet

han har tydeligvis behov for a kontrolere deg, så inled ihvertfall ikke et forhold til han. Gi beskjed at han ikke har rett til kjefte på deg eller stille slike spørsmål. Han har ikke noe med den delen av livet ditt å gjøre.

Spør han så si bare at det har du ikke tenkt å snakke med han om.

Sett grenser nå for det kan fort bli værre, og da kommer du til å slite

Skrevet

DU har HANS barn i magen,- selvfølgelig vil han ikke at du skal sette barnets helse på spill..Om du har sex med noen uten kondom så kan du jo få div sykdommer..Ikke særlig og ha første gangs herpesutbrudd ved fødsel, eller kjønnsvorter,- eller andre sykdommer som er livsvarig om man ikke får behandling rett etter fødsel......OG du sier du ikke har hatt sex, greit nok det, men kanskje han ble litt grepet av panikk...Om han TROR du har gjort noe som KAN være skadelig for HANS barn, så er det vel fort gjort å handle litt irrasjonelt, ihvertfall si og gjøre ting før man har fått tenkt seg om...Herregud, hadde mannen min vært den som bar fram barna mine, og vi IKKE hadde vært sammen hadde jeg krevd og å ha oppsyn med ham 24/7 tror jeg...:o)

Jeg synes ikke det virker rart i det hele tatt..Han kan jo også være i den tro at samleie generelt ikke er særlig når man er gravid..At det er fare for abortering osv..Mange menn som tror det, selv om de er sammen med mora til sitt kommende barn også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...