KEL1 Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg ble litt inspirert av en annen tråd her på siden hvor man kom inn på dette med nettdating. Jeg har vært litt innom slike sider og har gjort meg noen (humoristiske) tanker om mennene der Menn som ikke får napp (og som sikker ikke skjønner hvorfor): - De har bilde av seg selv med merkelige grimaser - De har bilder der de ser lett psyko ut - De er ubarberte - De har uvasket hår - De har skitne klær - De har på seg merkelige klær - De har ugredd/uflidd hår - De har ufokusert bilde - Er overvektige - Har ikke bilde - Røyker - Har bilder av biler, fotballskjerf etc. i fotoalbummet sitt - Er et stykke oppi førtiårene (femti, seksti) og søker damer i alderen 20-29 år... Hva menn egentlig søker: - Menn med bar overkropp >> ute etter å legge ned flest mulig damer på one night stands - Menn som liker turer i skog og mark >> SM - Menn som søker damer i alderen 20-50 år >> er de prostituerte? Noen som har flere? ..og om det er noen menn her inne, så har dere sikkert tilsvarende meninger om damer på nettet
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 hehehe... et er også de som har "å drikke" som en av interessene sine. eller de som har festbilder av seg selv som profilbilde. med ølboksen i været liksom.. WHY?? jeg har egentlig gitt opp hele greiene. finner feil med alle jeg. det verste er når menn opp i 45 års alderen prøver seg. ÆSJ!! jeg er 22!!!!!
KEL1 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2009 He, he ja drikkebilder er også like patetisk. Da sender man ut beskjeden: Jeg festen mye og rydder ikke etter meg.... Jeg er i 30-årene og syns det er like patetisk med menn i 40 årene som prøver seg på damer i 20årene. Slike menn vi jeg ikke ta i med tang en gang... Når det er sagt så har jeg fått en del meldiger fra gutter i 20 årene, de får ikke napp de heller. Jeg er ikke interessert i å være opplæringskonsulent....
Gjest marie-s Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Mener du at du ikke har funnet en eneste mann avbildet på en fjelltopp? Jeg synes nå det ser ut som alle menn har et slikt bilde.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 For å ikke snakke om menn med solbriller! HALLO jeg vil se øyne! Det er heller ikke måte på hvor mange interesser de har, med trening, reising (de har vært jorda rundt omtrent), venner, uteliv, ekstremsport, fjellturer +++,jeg kan fortsette i d uendelige...Jeg trenger ingen duracellkanin som ikke har ro i kroppen men en tålmodig,snill mann som evner ett vanlig familieliv;)
Singelmamma og banden Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 He he, jeg ble "spleisa" med en via en venninne for ca 5 år siden, og så sendte vi bilder til hverandre på sms. Jeg fikk et av ham, der han hadde på caps, solbriller, og satt i en cabriolet med ene handa på rattet og andre over kanten på døra. Han ble ganske paff da jeg ba om et bilde uten bil, caps og solbriller på, og slutta ganske snart å sende meg meldinger etter det... ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 menn i 60 årene som søker meg på 37, som er feite og gift. Menn som poserer, model bilder. Jeg syntes alle menn som poserer som model damer ikke er fint. Ingen menn blir kjekke når de poserer, skal de posere må det se ut som de ikke gjør det. Damer kan poserer og de ser bra ut, men posering er en damegreie syntes jeg. Når man ser at de har en damehånd rundt halsen og tydelig bare har klippet dama vekk. Når man ser det er feriebilder av mannen sammen med familien, kona er klippet vekk, barna er i bakgrunnen, damesandalene er ved siden av. Når bildet er tatt nedenifra og opp, tydeligvis noen som syntes de blir spesielt kule da. Når det er bilde av mannen ved siden av en taidame og dama ikke er klippet vekk. Når menn snakker om sex på første meldig de sender og attpåtil er skallet 15 år eldre og gift. Menn som har bilder av den dyre bilen sin. Menn som blir sure år de ikke år svar og kaller dama de har sent meldig til for overlegne. Menn som ikke har noe skrift på profilen som sier noe om hvem de er, det står bare fyller ut senere. Menn som forventer at dama er medlem og kan kontakte dama for hun har medllemskap, gjerrige. Menn uten noen utdannelse utover grunnskole med masse skrivefeil som søker damer med masse utdannelse. Menn som maser om kontakt. Menn som ikke sender noe annet i første meldingen sin en tlf nr og de er den første som tar kontakt. Menn som tror de er skikkelige catch fordi de er over 45, aldri vært gift eller samboer, ingen barn og eier egen leilighet eller bor hos mamma og ser ut som en som fortsatt bor hos mamma og er 45. De tror det liksom er kjempebra at de ikke har noen erfaring, at jeg på 37 med 3 barn syntes det er noe for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå