Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg får bare kommentarer av og til og bare en eller to. Det er kjedelig!
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Ikke skriv statuser for ofte (ikke bli en person folk er lei av å se på fb) Ikke skriv om hverdagslige ting (type; har laget boller) Tørr å skrive noe litt sjokkerende (type; har tatt i bruk de nye håndjerna) Ikke at jeg ville skrevet den siste der, men du får sikkert oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Hvis du kommenterer mye til andre, vil du få mer oppmerksomhet
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Du er sikkert en sånn en som skriver alt du gjør i hverdagen. Jeg blokkerer sånne folk, så jeg ikke ser alt gørret de skriver, så det er kanskje det som har skjedd?
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Det gjør jeg også. Alle som oppdaterer statusen sin daglig er blokkerte hos meg. Gidder ikke se hva folk skal ha til middag, eller om de har gått en tur i finveret.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 men samtidig må man oppdatere oftere enn en gang i uka for å få noen kommentarer. Bare prøv å holde det litt interressant, gjerne kryptisk, så folk lurer på hva i alle dager du mener! Skriv til andre på veggen deres, og kommenter andres poster, bilder osv. For å få noe action må man være aktiv selv!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Skaff nye venner som er mere på hugget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå