fjollefrua Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 tampongen detter ut når man løper??????? sorry litt ekkelt spørsmål...
fjollefrua Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 greia er at jeg alltid har brukt den str... og har aldri opplevd at den har detti ned... Altså den falt liksom ikke ut, men jeg kjente at den kom litt lenger ned liksom. Ikke akkurat behagelig... Også midt i en håndballkamp da...
*toppris* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 hihi, sorry at jeg ler, men litt komisk da;) ser for meg en tampon som nesten dingler ut og at du stresser rundt med den på banen;) hehe... kan fx være mye utflod etc som kommer forbi, blander seg slik at det blir glattere, at den da sklir nedover... ville prøvd med en større str da på fx kamper, når du er mer aktiv;) slik at den ikke "hoppes og løpes ned";)
fjollefrua Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2009 hehe, ja det ble jo litt komisk men løper jo ikke akkurat naken der ute da så er jo ingen som hadde lagt merke til det... satse på det ikke skjer igjen i hvertfall.. En gang på 13 år er jo ikke noe stress
MrsMilla Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Nei. Og jeg bruker både tamponger og løper.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 ja, har opplevd det.. hadde det rett og slett litt travelt når jeg skulle sette den inn, så den har ikke kommet langt nok opp, og ligget i litt feil stilling.. Gled da litt ut igjen når jeg begynte å bevege meg. hehe..! Har faktisk skjedd flere ganger, må kanskje huske på å ta det litt med ro når jeg skal sette inn tamponger når jeg en gang får mensen igjen..
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 og jeg løp da faktisk ikke heller, bare bevegde meg normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå