Gå til innhold

På tur med barnehagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen skal dattern min på tur med barnehagen. Hun begynte nå i høst så det er mye som er nytt for oss ennå. De skal visst kjøre minibuss til en gård med masse dyr. Det er vel sikkerhetsbelter i bussen slik at hun kan sitte i sete sitt? Hun er 3 år. De har vel ikke lov å ta med ungene usikret? Litt bekymret for det. Det står at de skal ha med seg tur mat hva betyr det? Litt ekstra god nistemat kanskje?

Det er meldt regn. Er det da vanlig at vi skal pakke ned regntøy i sekken hennes eller pakker de med det selv? Hun har liggende i barnehagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kanskje vært lurt å spørre barnehagen om slike praktiske ting?

Skrevet

Fant lappen i sekken idag så rekker nok ikke det.

Jeg har vært innlagt på sykehuset så lillemor har vært hos besteforeldre siden forrige uke og har da heller ikke vært i barnehagen. Skulle pakke sekken istad og da ble jeg litt usikker på hva som er vanlig så tenkte kanksje spørre her :)

HI

Skrevet

Det med regntøy, så tror jeg at bhg komme til å kle på barna med regntøy før dem drar. Og jeg tror ikke at noen bhg leier minibuss uten sikkerhetssele. Og pakk med litt ekstra mat, og kanskje litt frukt. Putt i par kjøttboller eller noe, slik at hun ikke bare spiser kjedelige brødskiver.

Husk å ta med vannflaske.

Eneste jeg kommer på akkurat nå.

Skrevet

P.s: nå som det er kaldt, er det godt å ha med en liten termos med noe varmt å drikke.

Skrevet

Heller litt for mye utstyr enn litt for lite er mitt råd :). Og husk vann på flaske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...