Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 -jeg slipper barbere meg. -vi kan rote så mye vi bare orker, uten å rydde før det passer oss. -vi kan spise det vi har lyst til. -vi kan dra dit det passer oss, når det passer oss. -ingen har noe imot at jeg og barnet deler seng hvær natt. (det er jo så utrolig koselig å kjenne varmen fra den lille kroppen, og høre pusten hans når han sover. det låter som musikk i mine ører ) ) -jeg kan se alle realityprogram på tv uten at noen klager. Noe jeg har glemt?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 - ingen klager på den maten vi lager. - om vi ikke vil være sosiale så trenger vi det ikke. - ingen som vil ha sin del av PCen, TVen, bilen, soffaen osv - ingen som har stjålet dusjen når vi skal dusje - ingen som sier at vi oppdrar barna våre feil. - ingen som argumenterer for å stappe barna fulle av godis - ingen som blir sur om vi stapper barna fulle av godis - ingen som blir sur om samvær blir avlyst og vi får ha barna litt ekstra - vi kan sitte på pcen hele kvelden om vi vil uten at noen klager. - vi kan bruke pengene som vi selv vil. - vi trenger ikke kjøpe ny TV, sterioanlegg og andre dupeditter bare fordi de tingene vi har gikk ut på 80 tallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå