Gå til innhold

er menn som skriver "klemmepå" merklige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at alle som skriver "klemmepå" er merkelige

Skrevet

Jeg synes det er mer merkelig at man skriver det til fremmede, i grunn...

Skrevet

JAAA:::Hadde styrt unna jeg altså,men så er jeg slik at jeg mener sånnt sier mye om en person da:)

Lykke til

Skrevet

Litt kvalmt etter min mening.. Liker ikke sånne kose-bamse-menn som skriver koozikoz og tar "sexy" bilder med bamsen sin.

Skrevet

ahh, bekreftelse:) men er så snålt, han er ikke sånn i det virklige liv.

Skrevet

Jeg kjenner en på 26 som skriver klemmepå, men han er helt normal :) Kommer jo litt an på hvilken relasjon dere har og sånn..

Skrevet

"klemmepå" synes jeg er merkelig uansett. Men klem eller kos synes jeg er helt greit fra alle venninner, og fra samboeren min. Synes det hadde vært litt rart dersom det bare kom fra en kamerat da...

Skrevet

Når men skriver får jeg inntrykk av at han ikke henger med i verden, også når de skriver klemz osv med z i slutten Jeg får en slags følelse av av denne mannen er en ¨taper¨.. Det var noe jeg gjorde da jeg fikk mobil og alle andre gjorde det. Jeg synest også det er litt merklig når menn skriver hihi hele tiden, føler det er lite manndig og jeg mister veldi fort interessen.

Skrevet

Personligheten til vedkommede har vel forhåpentligvis også litt å si..?

Skrevet

Klemmepå og koz, klemz og andre teite varianter hører ingensteder hjemme bortsett fra om du er en usikker 13-14 åring med kvisete tryne og togskinner på tenna.'

Skikkelig turnoff om menn skriver slikt -

Skrevet

Det kan jo være en mann som er kjempebra men som er litt usikker på akkurat det å uttrykke seg skriftlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...