Gå til innhold

Se så fine vi vaaaar! =D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taaakk =)

 

Hehe, er ikke så ofte vi pynter oss, så når vi først gjør det så er det litt morsomt å vise oss frem oxo.. hehe ;)

Skrevet

kjempefine, men jeg må smile litt over at mannen din ser litt ukomfortabel ut på bildet. hehe.

 

 

Skrevet

Hehehe, er ikke det typisk mannfolk da? ;)

Skrevet

hehe, jo..det er vel derfor jeg må smile litt da. litt sånn typisk, bli ferdig da kjerring holdning og herregud, må vi dette?!! hehehehe.

Skrevet

Hehehehe =) Verste er at han egentlig er ganske glad i å bli tatt bilde av... ;) Tror han bare var litt uheldig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...