Silja FullFres McQueen Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 http://silja22.blogspot.com/2009/10/for-en-gangs-skyld-er-vi-i-finklr.html
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Taaakk =) Hehe, er ikke så ofte vi pynter oss, så når vi først gjør det så er det litt morsomt å vise oss frem oxo.. hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 kjempefine, men jeg må smile litt over at mannen din ser litt ukomfortabel ut på bildet. hehe.
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Hehehe, er ikke det typisk mannfolk da?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 hehe, jo..det er vel derfor jeg må smile litt da. litt sånn typisk, bli ferdig da kjerring holdning og herregud, må vi dette?!! hehehehe.
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 Hehehehe =) Verste er at han egentlig er ganske glad i å bli tatt bilde av... Tror han bare var litt uheldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå