Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 eller er det litt stusslig og ikke kjøpe det nytt til førstefødte..har så mange venninder som har fått barn for ett par år siden og kan arve nesten alt,men føler litt at nesten alt er arvet jeg..:)Har jo ikke kjempegodråd,men råd kan jeg ta meg til å kjøpe en ny saueskinnsfille selvfølgelig.. Hva syntes å gjør dere???+
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg hadde takket ja om den ser fin og grei ut. Det er alltids noe man trenger og da er det kjekt med det som kan arves, tenker jeg;)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg hadde tatt i mot skinnet i tillegg kjøpt ett nytt. Det nye kan du bruke i begynnelsen og ha det fast i sengen osv, og de du arver kan du bruke på stellebordet, i vognen, på gulvet ol.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Arv! Flott å kunne bruke pengene på noe annet når man har dårlig råd. Det viktigste er at det er i bra kvalitet! Og husk at arvede klær som er skikkelig utvasket er noe av det beste å ha på barna! Mindre sjans for miljøgifter har jeg hørt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 For sauen er det sikkert ikke stusselig at noen arver en annen sau sin fell.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ville kjøpt ett nytt til å ha i sengen siden ullfellene ikke kan vaskes på 60 grader(jysk har korthårede, gode og billige). Og så ville jeg gjerne arvet ett om jeg kunne. Ett for å ha i vognen. Skjære hull til beltene/selene. Jeg har to stk. Ett i sengen og ett i vognen. Alt som er arvet er kjekt. Det blir for mye penger etter som de vokser. Spessielt når de begyner i bhg. Så heller arv nå og spar om du kan legge litt penger til side til bhg tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå