Gå til innhold

Positiv el-test i 6 dager....hva er "galt"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide (har ikke testet med graviditetstest), men etter at jeg fikk positivt el-svar for snart en uke siden har vi hoppet i køya nesten hver dag... Nå er det 6 dagen denne el-testen viser positivt og jeg begynner å blir sliten..hehe..

Hva betyr egentlig disse positive el-svarene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bety at du er gravid? Har hørt at man kan teste positivt på el-tester også, ikke at jeg har prøvd selv.

Skrevet

kanskje...men vi begynte prøvingen for en uke siden...så det er for tidlig med en graviditetstest. Men kanskje el-testen reagerer positivt fordi egget er befruktet??

Skrevet

Jeg tror du er gravid, jeg. :-)

Jeg testet med el-test og fant det ut på den måten. EL tester og graviditetstester slår ut på det samme, bortsett fra ta gravididitetstesten må ha utslag på en tredje komponent før den blir positiv.

Skrevet

Men vi har bare prøvd i en uke, så det er for tidlig med graviditetstest. Tror du likevel at det gi utslag på el-testen så tidlig? gjorde det det med deg også? Før det var gått 2 uker?

HI

Skrevet

Så MÅ du huske at EL-test skal vise en test-strek STERKERE eller minst like sterk som kontrollstreken..EL-test får man opp strek på NESTEN uansett..

Skrevet

Tenkte det samme som siste anonym her. Er du sikker på at testen er positiv? Det er helt avgjørende at teststreken er sterkere.

Lykke til med prøvingen!

Skrevet

Bruker digital test..så svaret kan ikke misforstås!!

HI

Skrevet

jeg testet positivt med el test dagen før jeg testet positivt med en graviditetstest :-)

Skrevet

Hei du!

Jeg testet faktisk ikke positivt på el-testene (og jeg testet hver morgen og kveld i syklusen min) før jeg var gravid. Testet positivt på el-test noen dager før IKM (med andre ord alt for kort tid før IKM til at det var EL), og deretter positivt på graviditetstesten dagen etter. Jeg testet kun med digitale tester, så det er sagt.

Tør å gratulere deg, jeg! :-)

Skrevet

Jeg testet pos med el test 5 dgr før ikm. grav testen slo ikke ut før kvelden før ikm, og da var den i tillegg meget svak. Lykke til, tror du er gravid jeg.!

Skrevet

HI, kan du ikke kjøpe en vanlig graviditetstest, så får du vite sikkert?

Husk å oppdatere her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...