Gå til innhold

Kuleste/morsomste bryllupet du har vært i...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var annerledes der i forhold til de andre bryllupene?

(ønsker i grunn svar fra alle)

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupet til min kusine var knall. De giftet seg på en gammel brygge. Hadde vielsen, middagen og hele bryllupet på denne gamle brygga ved fjorden med utsikt til fagre fjell med snø på midtsommers. Alt var så uformelt fint med latter, sang, god mat, god musikk og masse dansing. Fri bar var heller ikke å forakte og at det var masse unge mennesker der + at vi kommer fra en litt morsom, og kreativ, familie der ting ikke er så stivt og kjedelig.

Var en fin dag med en vakker vielse og en heidundrende fest:)!

Skrevet

Mitt eget selvfølgelig:o)

Det hyggeligste startet i kirken da noen av barna fra jobben sang fra galleriet til oss der nede, ikke ett øye var tørt.

Løs og ledig fest med myyyye latter som ble avsluttet med hopping i sengen på Bristol hotel for mitt vedkommende.

Kanskje det bare var jeg som hadde det morsomt?!?

Ps: Elgen var knallgod, takk for hjelpen:o)

Skrevet

De morsomte bryllupene er de med masse venner og unge mennesker, kontra de der alle gamle tanter og onkler er inviterte.

Mange som ble fornærmet over å ikke bli invitert i vårt bryllup, men vi prioriterte faktisk heller å invitere mange venner som vi treffer ukentlig, enn å invitere tanter vi kanskje treffer en gang i året. Når alle gjestene kjenner hverandre (iallefall litt)blir stemningen mye bedre:)

Musikk er også viktig.Musikk fra anlegg er skikkelig nedtur.

Og så bør alle inviteres til både middag og kaffe.Å være "bare" kaffegjest syns jeg er kjipt.

Stemningen blir også gjerne høyere med fri bar.Da får man mer bryllupsfølelsen enn om man må gå rundt med lommeboken(kjipt)

Skrevet

Ett vennepar av oss skulle ha hagefest, men bestemte seg 3 uker før at de ville gifte seg istedet. Dette ble da ett "billig" bryllup. Dvs ikke fri bar, men de hadde en god del vinflasker, litt øl og Baileys alikavel.

Vi hadde selv med en del øl.

Det som gjorde bryllupet KJEMPE gøy var at toastmasteren var kjempe dyktig og morsom (sjefen til bruden stilte som toastmaster), hadde noen morsomme "leker" :P

Bandet som ble leid inn (bryllupspresang fra oss naboene) var kjempe dyktige!!!!

Og brud & brudgom festet villt, og dro med seg alle andre.

Når bruden shaker ass på bordet i brudekjolen, og får andre gjester med.. Da er det gøy :D hehe...

Hadde nok en del å gjøre med folkene som var der også, massevis av unge folk :D

Skrevet

Jeg synest bryllup der venner og familie stiller opp med bra underholdning er morsome. Filmer, opptredner av forskjellig slag.

Aller best var det i bryllupet der brudeparet selv var tostmaster. Uventet, men superbra!

Skrevet

Når det blir ordnet morsomme leker langt ut over natten. Med musikk, dans, latter og lek! ;)

En god toastmaster som vet å få alle med seg.

Lekene lokker både liten og stor frem. Gjerne resten til å heie eller hjelpe. Så er det mye morsommere å få med noen fra begges sider. Det setter i gang praten mellom de som ikke kjenner hverandre fra før av, og bare med det er mye av stemningen laget.

Jeg er for at det er "åpent" for barn så lenge de orker.

Jeg var i mitt beste bryllup da jeg var ti, og etter det har ingen kunne måle seg.

Middag og kake var stive og kjedelige greier for oss barn. Men det var ordnet med "barnemenyer" for de som ville ha det. (Avtalt på forhand)

Etter kakene ble gulvet ryddet og toastmasteren kom på plass sammen med musikken (som ikke var levende).

Så langt hadde brud og brudgoms side vært separert på hver sine sider av bordene. Men han fikset kjapt på den biten. Ikke med å omrokkere på sitteplassene, men ved å sette i gang lek, dans og moro.

Jeg kan huske at hele salen med nærmere 100 gjester lo flere ganger. Der var alt fra gamle tanter, til brudeparets venner og oss barna! Vi var mange på min alder og yngste som holdt seg våken hele natten var 7!

Dette bryllupet hadde åpen bar. Men jeg føler ikke at det har blitt lagt en demper på stemningen hvor det ikke har vært det. Å gå med kortet i veska i et bryllup er etter min mening no problem.

Det er da grenser for hvor mye av andres moro brudeparet skal måtte betale for!

Skal jeg noen gang ha et bryllup skal jeg kopiere nettopp dette! :D

Skrevet

Jeg hater leker der gjestene skal være med. Synest det er morsomst dersom tostmasteren syr det hele sammen og gjestene selv bidrar med underhodningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...