*toppris* Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er så glad for at jeg har snille svigers:) Hele denne uken har eldste gutten vært hjemme med lungebetennelse + feber... kontroll hos legen viste at han er bra igjen, og feberen har han ikke hatt siden torsdag. Med en lillebror på 7 uker har det vært travle dager, storebror har gått på veggene her hjemme og hengt rundt med hele tiden, vært mye våken om natten og bare sutret. Drittlei av å være med mamma (forståelig). Så idag kom svigers på døren klokken 11 og hentet storebror (avtalte dette i går)... De har vært mye ute, matet fuglene og kost seg:) Dro selv til svigers sammen med lillebror kl 15.30, for vi hadde blitt invitert på middag;) Deilig! I tillegg vil svigermor spandere vinterdress på storebror. Vi snakket om løst og fast og kom inn på temaet klær, nevnte da at jeg skal se på vinterdress til storebror på coop. Da sier hun at den kan han få av henne:) Selv svarer jeg med at det kan jo da være julegave fra henne, men neida.. Den skal ikke være julegave;) Kjekt med svigers som stiller opp, som bryr seg og hjelper innimellom:)
Hikken Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Sånne svigers har jeg også ) Stiller opp som barnevakt, blir faktisk overlykkelig om jeg spør om de vil ha henne litt (de ser henne to ganger i uka uansett altså), hvis det er noe vi trenger stiller de gjerne opp med noen hundrelapper. Da vi kjøpte nytt bilsete sa hun at det var deres jobb å betale ;o) Takk svigermor og svigerfar!
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Det er veldig deilig!! ) ) Har sånne svigers jeg også De er kanskje litt over the top for meg, iom at jeg ikke er vant til sånt overhode! Men svigermor har kjøpt vinterdress til sønnen min ( i år også), høstdress til begge ungene, og gitt penger så vi kan kjøpe "mere vinterting". Pluss at ho nettopp har sendt 4 par votter til dem som hun har strikka.... Jeg så i lokalavisa dems at det var tilbud på ull, så jeg spurte pent om hun kunne handle litt for meg, hvilket var i orden. Nå har hun handlet ull til begge unga, men skal ho ha penger for det? Neeeeeij... Misforstå meg rett, jeg setter umåtelig stor pris på det, men det blir litt for mye for meg siden jeg ikke er vant til at folk spanderer i hytt og pine Også har dem åpna sparekonto til hver av unga, hvor dem setter inn 500 kr til hver pr.mnd... Vet nesten ikke hvordan jeg skal få takket dem engang
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Det er så herlig med slike gode overraskelser i hverdagen:)!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Så deilig da:) Jeg er også heldig å har en utrolig god svigerfamilie:)
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Skulle øsnke jeg hadde det sånn...eller barna hadde sånne bedteforledre på pappaen sin side...
Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 høres helt fantastisk ut spør du meg! Veldig glad på deres vegne som har slike flotte svigerfamilier! Håper jeg selv blir en sånn svigermor en dag når gutten min er stor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå