~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 I Oslo må nok fort ut med 5-6000 i mnd vil jeg tro.
Blåmandag¤ Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Dæven. 6000? Jeg lurer på om jeg skal være hjemme litt lenger når permisjonen min er over, men da må jeg være dagmamma ved siden av for å ha råd.
~sjiraff~ Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Husk at du får fradrag på skatten (25000) ved bruk av hvit dagmamma. Er du allerede ned en tusenlapp. Regner med at du også mottar kontantstøtte? Dermed så blir det ikke så dyrt. Mulig markedet er endret seg, men for noen år siden lå det på den prisen.
Hikken Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er dagmamma ved siden av for å ha råd til å være hjemme med lille ) Er utrolig mye mer slitsomt enn å være i jobb og jeg vill ikke valgt fem dager i uken om jeg skulle valgt igjen, men jeg ELSKER det allikevel ) Vi tre ksoer oss masse + at man får et ekstra spark i baken til å finne på litt ordentlige ting, åpen barnehage, formings"prosjekter", bollebaking og ting man fort ellers ville byttet ut med sofasitting ;o)
Blåmandag¤ Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er førskolelærer da, så jeg føler at jeg gir en del prinsipper på båten om jeg velger å være dagmamma. At jeg skal få fylt dagene tviler jeg ikke på, jeg er bare spent på om vi får det til å gå rundt økonomisk.
Blåmandag¤ Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 Det er ikke jeg som skal ha dagmamma, jeg tenker på at jeg skal være det selv.
Blåmandag¤ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2009 Dytt. Kan man ta rundt 6000, altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå