UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hvis noen er interessert eller rett og slett kjeder seg litt?!?! =P http://juneaakre.blogspot.com Flere som har oppdatert i kveld? =D
♥♥ M ♥♥ Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Skal ta en titt på bloggen din..Oppdatert selv :=) http://christinesinterior.blogspot.com/
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Så fin blogg,og så flink du er. Men kan du dele den hvitsjokoladekrem opskriften med meg??
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2009 Takk! Oppskrifta står bakpå den hvite kokesjokoladen til freia =P
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 www.maritha83.blogg.no Kamera mitt er ødelagt og tlf min vil plutselig ikke overføre bilder til pc'n. HAT! En blogg er ikke det samme uten bilder syns jeg ) Kjempe fin blogg du har! Skamme deg for å legge ut bilder av fine kaker, spess kaker som ser grisegode ut. (hinter såklart til disse sjokoladekakene med HVIT SJOKOLADEKREEEEM) Herregud jeg fikk lyst på!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå