Gå til innhold

åssen type kjole? ang bryllup...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gift, borgelig.

 

Nå skal vi fornye løftene med en prest, stor fest, hele pakka. hadde ikke fest eller noe da vi giftet oss.

 

jeg er så usikker på om det blir rart å ha hvit brudekjole, siden jeg liksom egentlig er gift. hadde ikke brudekjole da vi giftet oss.

 

har lyst på en annerledes kjole. jeg er en plus model :o) kanskje ikke modell da, men en stor jente.

 

Noen forslag eller meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan tenke litt for meg? hehe!

Skrevet

Synes du burde finne en kjole som passer deg og som du liker. Jeg hadde ikke reagert om kjolen var hvit, men om du ønsker en annen farge så finn en farge som passer kjolens fasong og snitt og som passer dine egne farger.

 

Lykke til:)

Skrevet

Det blir jo ikke rart å ha en hvit brudekjole, om det er det du vil ha :D

Anbefaler deg til å stikke å prøve en drøss med kjoler jeg. Brudekjoler og vanlige kjoler. Plutselig finner du den du vil gifte deg i :D

 

.http://divakjoler.no/index.php?id=2

 

Disse har mange fine kjoler! :D Om du bor i Bergensområdet, så har Divakjoler butikk på Os ;))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...