Hikken Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg skulle ha ryddet stua, vasket gulvet, tømt oppvaskmaskinen og gjort klar til en ny uke, men neida. Jeg sitter her og ser på mamma mia for andre gang i kveld (!) selv om jeg så den i går også :-P Faens dustefilm, den er så braa!
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hahaha, altså er vi i samme bås, selv om jeg "bare" dibber og ikke ser film. Det er en MILLION andre ting som burde vært gjort/vasket/ryddet etc... Men neh...
*toppris* Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 latskapen lenge leve:) noen ganger er det virkelig lov til å ta livet med ro og sette andre ting på vent;p nyt det damer, for i morgen er det en helt ny og travel uke... ugh..
Malin G. Spann Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Du er nok ikke like teit som meg. Jeg har hatt fri hele uka pga. høstferie, alt jeg har gjort er å bake 2 brød og vasket noen klær. Og småen har vert i bhg. nesten alle dagene. Men fy søren så godt det har vert å ta igjen 17 mnd. med søvn!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Hæ? Skulle jeg rydda gangen så det gikk ann å gå der? Legge på plass et TONN med klær? Lagt på senga til eldste som kommer fra pappaen sin i morra? Lest litt fag? Neeeisj, tv og dib ruler!
Hikken Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 Jaja, jeg får sope sammen driten i gangen så moren til dagbarnet mitt ikke blir vettskremt når hun leverer i morgen ;o) Men først skal jeg se litt mer film!
Hikken Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2009 Foresten deilig å høre at det ikke bare er jeg som er ubrukelig denne søndagskvelden ;o)
Mor&barn Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Vanlig prosedyre her i huset. Innmari irriterende at ting aldri blir gjort, men likevell så gjør jeg ikke noe med det. Urg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå