Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Har levd et "utsvevende" liv med fest og fyll, sex og gutter. Men etter jeg fikk et barn med en jeg var i et forhold med, lovet jeg meg selv at dette skulle det bli slutt på. Han dro da jeg ble gravid. Ting går imot meg hele veien. Er dette en straff? Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle ha sex med noen igjen før jeg ble gift. Men skuffelser på skuffelser i livet fører til at når jeg har barnefri, som ikke er ofte, ender jeg på byen og ofte med en fyr hjem. Hvorfor gjør jeg dette videre? Jeg har begynt å tvile på at det finnes en Gud siden det kun er vonde ting som skjer med meg og gode som skjer med andre. Jeg angrer og angrer på det jeg gjør, men jeg er så ensom og det skjer. Ikke nødvendigvis sex,men kun nærheten fra en mann. Kunne ønske noen kunne elske meg. Og at Gud kan gjøre det. For det føles ikke slik nå og jeg forstå det etter de feiliene jeg gjør gang på gang...
RS2 Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Gud har lagt straffen på Jesus og Jesus levde det livet du ikke greier å leve, jeg la en link her http://www.youtube.com/watch?v=Kf5WYigZHME Det er det hele bibelen handler om - å gjennoprette ditt forhold med Ham og da lærer Han hvordan du skal takle alle utfordringer. og kall på meg på nødens dag, så vil jeg utfri deg, og du skal prise meg. Sal 50:15 Bare be Jesus komme inn i ditt hjerte og be Ham om å tilgi deg. Si det slik det er til ham både med dine synder og dine savn. Han fyller alt i alle. Gud velsigne deg og jeg ber om at du må få fred fra alle de ting som tynger deg, i Jesu navn. Amen
RS2 Skrevet 12. oktober 2009 #3 Skrevet 12. oktober 2009 Hvis du vil ha noen å snakke med om dette, kan du kontakte meg på bruker kontoen min.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 En hvor hardt det kan virke så er det opp til deg selv og viljestyrke. Ingen klarer det alene, så prøv å finne noen som kan støtte deg og ha tro på deg gang på gang selv om du feiler. En virkelig venn som kan droppe nesten hva som helst for å hjelpe deg gjennom der og da når du trenger det. Jeg tror virkelig ikke at å bli "hjernevasket" (Beklager uttrykket og jeg mener virkelig ikke å støte noen) er svaret. Du må få gjennopprettet troen på deg selv og at dette kan DU klare. Du må finne noen du stoler på og snakke ut med dem. Det er tøft å brette ut sine svakheter og skam, men finner du rette peronen/personene til å hjelpe og bistå deg har jeg fullstendig tro på at dette går bra!!! Dette høres mye ut som råd fra kristne, jeg mener bare at isteden for å søke hjelp hos gud, bør du finne hjelp i en virkelig person eller personer. Ønsker deg lykke til!! Det kan kanskje ofte vær lettere å legge ut til noen som ikke kjenner deg og dine rundt deg. Ønsker du en ikke troende å snakke med så bare gi beskjed!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg må jo bare legge til at viss det er det åndelige du søker så er det det du bør oppsøke, jeg mener ikke å ta fra noen troen deres. Men viss du ikke er en troende så er det andre ting du kan prøve først. Fremdeles lykke til... 12:08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå