thea - M har gull i gulping Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 .. kunne ta hudpleie-timen hennes i morgen! Jeg måtte virkelig sette meg ned å tenke skikkelig over dette;) Gleder meg, skal bli digg!!
Mor&barn Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Sånne tjenester kunne i grunn jeg klart å bidra med og! Snille mammaer
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 hehe jaa:) det er så deilig og hun er så flink hun hudpleieren.
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Men dersom du ikke skulle finne tid *kremt* (fordi du er for opptatt med å leke gjemsel på DiB) så kan jeg dra for deg jeg asså!
Emma&Adrian Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Så snill mamma du har! Kom på nå at jeg har og ett gavekort på hudpleie,fra bursdagen min,det hadde jeg helt glemt ut,så den må jeg bruke!
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 ja jeg skal nyyyyte det:D Tillab: SKJER ikke:P Emma&adrian: Hudpleie er drit digg, ring i morgen å bestill deg time:)
Ranveig R Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Åååh, det er SÅ irriterande med familie/vener som berre ikkje forstår at nok er nok! Dei spør og spør, dei forlangar og krever, alltid må ein stille opp og hjelpe, uansett om det kræsjar med alt ein sjølv har av planar... Frykteleg irriterande altså. Skjønar godt at du er frustrert! ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå