Gå til innhold

vannet eller rier først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører om så mange som starter fødsel med at vannet går... så kommer riene i etterkant...

hos meg forrige gang hadde jeg rier i mange timer før vannet gikk 1 time før babyen var ute...;-)

hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde rier i over et halvannet døgn, så tok de vannet og lillemor var ute vel 5 timer etterpå ca ....Så forventer egentlig å begynne med rier denne gangen også. Selv om jeg avogtil innbilder meg at vannet gikk i badekaret,eller når jeg er på do etc :)

Skrevet

Jeg spurte de om dette, vannet først er mest riktig visstnok, men IKKE spør meg hehe ! Her gikk vannet først ! Juhu, heldigvis hjemme. MEN det er sjeldent det bare splæsjer utover gulvet osv. Hodet sitter jo og blokkerer litt så det pleier å ta tid..

Skrevet

På svangerskapskurset jeg gikk på sa de at det var bare 10-15% av fødslene som startet med vannavgang. De fleste startet med rier...

Derimot får man ikke inntrykk av det i forumet her... syns alle prater om vannavgang..

Skrevet

Her gikk aldri vannet, ble tatt etter ca 20 timer med rier...

Skrevet

Jeg hadde rier i 11 timer før vannet gikk av seg selv. Da var jeg allerede på sykehuset, og en halvtime etterpå var jenta ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...