Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hu e'kje heilt goe.... burde fått sparken for lengst!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Ho har kreft i hodet og har hallisunerer Denny...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Stemmer. Hun har en hjernesvulst. Opereres etterhvert men våkner nok ikke, samtidig kommer det inn en person utsatt for en forferdelig påkjøringsulykke, så ille tilredt at ingen kjenner han igjen. Det er George. det ser ut til at begge dør.De har i alle fall begge kommet på kant med produksjonsselskapet, så jeg regner med at de dør begge to. Izzie, blir da endelig gjenforent med sin store kjærlighet Denny. osv blablabla. Jeg synes bare det er så utrolig irriterende at det i bunnen er skuespillerene som faktisk skal bestemme hvordan historien utarter seg. Er de missfornøyde med lønna, så hopper de av serien og ødelegger mye av historien, spør du meg. Det virker ikke som om de har mye respekt for den.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 ok. Irriterende nok han. Men jeg har sett Izzie dø da,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå