Gå til innhold

nelleo!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Er du i ferd med å føde eller er du her inne?

Her skjer det ingen verdens ting. Ikke så mye som en liten kynner eller en menssmerte. Ikke diarè. Ingenting!

Jeg satser på menstermin den 13. nå. Enn du? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det skjer ikke så mye her heller. har gått med murringer og kynnere nesten konstant de siste dagene men uten effekt :-(

jeg ble skikkelig frustrert i går, ble sint på mannen min uten grunn og lei meg og... hormoner!!

i dag kan jeg le litt over meg selv og har bestemt meg for å ta den ekstra tiden som noe spesielt for meg. jordmor sa i dag tidlig: ikke sitt og vent, det blir sjeldent rier av det. ja! prøver altså å leve "som vanlig", møte folk, gjøre hver dag til en GOD dag for meg - selv om det ikke skjer noe.

men jeg venter selvfølgelig med spenning på den 13.10. ;-)

hvordan er det med deg i dag?

Skrevet

Hei:)

Jeg har absolutt ingen tegn. Men jeg har fått litt bekken-og ryggplager, er sliten og orker liksom ikke å gjøre så mye... Var i byen på fredagen og fikk bare vondt og ble svimmel og sliten, så det frister i grunnen ikke:/ Så jeg bare vandrer rundt i heimen om dagen - utrolig kjedelig!

I natt var det umulig å få sove, for hun presset og sparket sånn! Hele magen bulte ut, og ble helt hard og stram (ikke kynner), og presset på blæra så jeg måtte opp på do heeele tiden. Jeg trodde hun skulle presse seg ut av magen! Ikke nedpress. Jeg håpet at det skulle være tegn på noe, men nei da.

Så jeg tror det vil bli enda noen dager til vi møtes...

Jeg kan bli igangsatt neste mandag, men jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til det, for det beste er vel at det skjer av seg selv?

Hva med deg? Har du født før forresten? Jeg er førstegangs:)

Skrevet

hei igjen

jeg er førstegangs, jeg og.

lillegutten er også veldig aktiv, ikke alltid jeg får sove, nei :-) men vi få ta det som tegn at de er friske.

du er heldig som kan få igangsetting etter en uke, her skal de sette opp en time til VURDERING av igangsetting fra uke 42+... kan ikke forestille meg å måtte vente 14-15-16 dager til! har i hvert fall mest lyst til at det skjer av seg selv - og helst om ikke så lenge!

Skrevet

Ja, eller de må sikkert vurdere meg også først da. Men jeg forstod det slik at jeg kunne velge å bli igangsatt etter en uke. På ord ul-skjemaet mitt står det overtid fra den 18.

Det er veldig merkelig at de har så ulik praksis på sykehusene. Skjønner at du ser på 2 uker som veldig lenge! Det ER jo veldig lenge, når vi går som vi gjør.

Jeg har hele tiden vært så avslappet i forhold til igangsetting, men jeg er ikke det lenger.. Jeg får se hva de sier på overtidskontroll. Jm ba meg ringe dem på fredag om ingenting hadde skjedd, så jeg fikk komme inn mandag.

Men vi får krysse fingre for at noe skjer av seg selv for oss begge denne uka! Det er litt spesielt at vi har klart å få begge terminene på samme dato da;p Og vi er begge førstegangs;)

Skrevet

det er litt spesielt at det er samme dato... lurer på om vi kommer til å føde på samme dag???

må i hvert fall ha vært en koselig januarkveld... :-)

Skrevet

hahaha, ja den kvelden der i januar... Jeg er faktisk rimelig sikker på det skjedde den 18. januar;)

Tenk om vi føder på samme dag også ja? Blir spennende å følge deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...