Gå til innhold

noen her som har "tatovert" øyebryn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "mangler" litt øyebrynhår og lurer på om jeg skal få et tatovert på? Noen som har gjort det og kan anbefale det? Hvor mye koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg har det og det ser helt for jævlig ut. Styr unna!

Skrevet

Hvis det er noen her som har det, vil de neppe innrømme det (med nick, i alle fall). Det er jo grusomt stygt.

Skrevet

En venninne av meg har det, det ser ikke for jævlig ut i det heletatt. Hun er naturlig veldig mørk men har lyse og tynne øyenbryn, hun ble veldig fin med de nye øyenbrynene:)

Men klart, er du platinablond og lager kullsorte spisse øyenbryn vil det ikke se noe fint ut.

Skrevet

Jeg vil egentlig bare fyllepå litt jeg da, der jeg mangler litt hår-er forøvrig mørk...noen som vet prisen da?

Skrevet

synes det er grusomt stygt!! Ser forferdelig unaturlig ut. Vær så snill å ikke tatover, bruk heller eyeliner da! Men ikke så mye....

Skrevet

jeg har det, og syns det har fungert veldig bra. Har fått utallige kommentarer på hvor pene øyebryn jeg har, og når jeg sier at de er tatoverte, så må jeg alltid "brette" håret til sides sånn at de ser det. Vil absolutt anbefale det for å fylle på og også dersom du ønsker å gi et litt mørkere inntrykk av dine egne naturlige bryn.

Vil derimot IKKE anbefale det dersom du vil ha streket opp klovne-bryn som ikke følger dine naturlige bryn. Dette gjelder også forsåvidt når man bruker øyebryns-blyant da. DET ser helt for jævlig ut.

Men ja, funker helt superdupert til å fylle på og gjøre de en anelse mørkere. En profesjonell vil finne en farge og en mengde som vil passe deg godt, også når du er usminket ellers på øynene.

Skrevet

Hvor gjorde du dette og hva kostet det??:)

Skrevet

Har akkurat det samme problem..Det er langt mellom hårene i brynene mine og de er helt lyse..Jeg farger de,- og må da vbelge mellom "buskbryn" altså veldig BREDE bryn eller helt tynne, tynne...Rett og slett fordi om jeg fjerner ett hår, så er det kanskej bare et hår til i den "bredden" om noen forstår hva jeg mener..Kan altså nappe to hår og vips er jeg hårløs på et punkt..

ALtså, kunne tenkt meg å tatovere inn hår MELLOM allerede eksisterende hår,- ikke barbere vekk de jeg har og tegne på nye..DET har jeg tilgode og se bra resultat på..Men å fylle ut egne må da være mulig?? Eller?

Gidder ikke være anonym en gang.. :o)

Skrevet

Jeg har gjort det, OG signerer med nick:)

Jeg har helt lyse øyenbryn, vises ikke når jeg ikke tegnet de på.

Så i sommer var jeg hos Solvår Hegge og fikk permanent make-up.

Resultatet ble kjempebra!! Anbefaler henne! Ser veldig naturlig ut, har en veldig fin brunfarge på de. Ingen som kommenterer at det ser rart eller veldig fake ut heller.

Betalte litt over 4000 tror jeg. Var med 2 refill i tillegg i prisen.

For meg så så det bare dumt ut når jeg tegnet de på, formen ble ikke bra i det heletatt.

Solvår finner en farge som passer deg, og hun er opptatt av at det skal se naturlig ut.

Skrevet

Jeg gjorde det i Thailand jeg, så er ikke akkurat aktuelt å anbefale det tror jeg. ;) Men de tegner ikke opp et og et hårstrå, de legger farge på hele området. Pris er jeg ikke sikker på, men du må nok regne med et par tusenlapper tror jeg, uten å være sikker. Bare å søke på nett, så finner du sikkert flere salonger.

Skrevet

Jeg har også tatoverte øyenbryn og det ser ikke unaturlig ut i det hele tatt. De fleste ser det heller ikke.

Du kan godt sende meg pm så kan jeg sende bilde som bevis..

Tatoverer du brynene dine i en luguber sjappe i syden som mange av de bimboene som jobber i barer der gjør så kan det hende du ender opp med tynne , kjempe markerte øyenbryn med unaturlig fasong.

Skrevet

Jeg har gjort det i Thailand jeg også og er kjempefornøyd og får stadig kommentarer på at jeg har så fine øyenbryn, ingen som har sett at jeg har tatovert.

Kjenner også noen som har gjort det i Norge og er fornøyd. Tror det koster ca 4000 her. Du får gjort det på enkelte hudpleiesalonger.

Kan absolutt anbefale det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...